Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:56:03 GMT

40 طرح اقتصادي سمنان رديف بودجه مي گيرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۵۵۳

40 طرح اقتصادي سمنان رديف بودجه مي گيرد

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - سرپرست استانداري سمنان گفت: 40 طرح اقتصادي استان با موافقت رئيس جمهوري در سفر کاروان دولت تدبير و اميد به سمنان رديف بودجه مي گيرد.

به گزارش ايرنا، سعيد ناجي روز سه شنبه در نشست خبري پيرامون دستاوردهاي سفر رئيس جمهوري به استان سمنان در سالن مديريت بحران استانداري افزود: عمليات ساخت 78 طرح با اعتبار 14 هزار و 660 ميليارد ريال در سفر دکتر روحاني به استان سمنان مصوب شد و 40 طرح نيمه تمام و يا اولويت داري که در سال هاي گذشته رديف بودجه نداشتند با حمايت کاروان تدبير و اميد براي سال هاي آينده به منظور تکميل طرح، اعتبار دريافت مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان کرد: در سفر استاني دکتر روحاني به استان سمنان 527 طرح به ارزش پنج هزار و 850 ميليارد ريال و اعتبار ارزي پنج ميليون يورو به بهره برداري رسيد و براي بيش از 2 هزار نفر در مناطق مختلف استان شغل ايجاد شد.
سرپرست استانداري سمنان ادامه داد: در اين سفر عمليات اجرايي 26 طرح به ارزش پنج هزار و 720 ميليارد ريال و سرمايه هاي ارزي 2 ميليون دلار و 301 ميليون يورو آغاز شد که با بهره برداري از اين طرح ها، شاهد رونق اقتصادي در اين منطقه در سال هاي آينده خواهيم بود.
** امضا 110 تفاهم نامه سرمايه گذاري در سمنان
ناجي ادامه داد: در سفر کاروان تدبير و اميد به استان سمنان 110 تفاهم نامه سرمايه گذاري به ارزش 100 هزار ميليارد ريال به امضا رسيد که با عملياتي شدن اين طرح ها براي بيش از 15 هزار نفر شغل ايجاد مي شود.
وي تصريح کرد: اجراي طرح هاي اقتصادي در سمنان بر اساس جذب حداکثري سرمايه گذار و ظرفيت مناطق مختلف استان خواهد بود و به هيچ عنوان طرح ها بر اساس تفکيک شهرستاني مورد بحث و تبادل نظر قرار نمي گيرد.
** استقبال مردم استان سمنان از دکتر روحاني بي نظير بود
سرپرست استانداري سمنان در ادامه با اشاره با استقبال بي نظير مردم اين استان از کاروان تدبير و اميد و دکتر روحاني افزود: برنامه ديدار مردمي رئيس جمهوري بسيار باشکوه برگزار شد و از حماسه آفريني مردم استان قدرداني مي کنم.
وي تصريح کرد: مردم استان سمنان با وجود مشکلات اقتصادي در صحنه هاي حساس حضور حماسي دارند و استقبال غيرقابل وصف از رئيس جمهوري در شاهرود پايه هاي نظام جمهوري اسلامي را محکم تر کرد.
ناجي اضافه کرد: استقبال باشکوه از دکتر روحاني در افزايش نشاط اجتماعي در استان سمنان تاثير گذار بود و آحاد مردم و مسئولان در استقبال از کاروان تدبير و اميد سنگ تمام گذاشتند.
** نحوه برگزاري آيين روز دانشجو در سمنان قابل نقد است
سرپرست استانداري سمنان گفت: نحوه برگزاري آيين روز دانشجو در استان سمنان قابل نقد است و مي شد اين مراسم را در فضاي بهتر و آرام تري برگزار کرد.
وي ادامه داد: بسياري از سخنرانان اين آيين به جاي بيان نکات دلسوزانه و نقد صحبت هاي تند و مخربي را بيان کردند که به هيچ عنوان اين بيانات اصولي نبود.
ناجي ادامه داد: دکتر روحاني تنها رئيس جمهوري در نظام جمهوري اسلامي است که 6 سال متوالي در آيين گراميداشت روز دانشجو در دانشگاه هاي مختلف کشور حضور مي يابد که اين امر نشان دهنده توجه بيش از حد دکتر روحاني به مردم سالاري ديني است.
وي اضافه کرد: نبايد تنها نقد مختص به دولت باشد و در آيين هايي مانند روز دانشجو ديگر مسئولان نظام هم نقد شوند و اجرا نشدن اين برنامه در کشور هم نشان از مظلوميت دولت است.
** برگزاري اجلاس سراسري نماز باشکوه بود
سرپرست استانداري سمنان گفت: اجلاس سراسري نماز در استان سمنان باشکوه برگزار شد و از نهادهاي اجرايي مربوط در برگزاري با کيفيت و مطلوب اين آيين قدرداني مي کنم.
وي خاطر نشان کرد: تنها انتشار سخنراني هاي اين آيين مختص همان روز برگزاري اجلاس نباشد و اصحاب رسانه براي سخنان هوشمندانه سخنرانان را براي ترويج فرهنگ نماز در جامعه اطلاع رساني کنند.
ناجي اضافه کرد: حضور دکتر روحاني در استان سمنان به يقين منشاء خير و برکت براي استان سمنان خواهد بود و در آينده نزديک آحاد مردم از دستاوردهاي ماندگار دولت تدبير واميد در سمنان را بي نصيب نخواهند ماند.
سرپرست استانداري سمنان گفت: زيرساخت هاي لازم براي توسعه روز افزون بخش هاي مختلف اقتصادي در استان سمنان فراهم است که با همدلي و وحدت مي توان براي رونق و آباداني در منطقه گام برداشت.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران روزهاي سه شنبه و چهارشنبه سيزدهم و چهاردهم آذر 97 در قالب سفر کاروان تدبير و اميد به استان سمنان سفر کرد.
7339/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شورای اشتغال گفت : تعهد اشتغال سال گذشته ۱۲ هزار فرصت شغلی بود که ۱۸ هزار شغل با رشد ۱۵۳ درصدی ایجاد شد.
نورانی با اشاره به تعهد ایجاد بیش از ۱۴ هزار شغل در سال ۱۴۰۳ گفت: قرار است بیش از ۴۰ درصد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشاغل روستایی اختصاص یابد.
تهیه تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان ماه   و پیگیری نامه‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی در سفر ریاست جمهوری از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار سمنان هم در این جلسه با قدردانی از مردم  بخاطر استقبال پرشور  از رئیس جمهور گفت :  کار مدیران   برای پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در استان آغاز شده است.
سید محمد رضا هاشمی افزود:  در بررسی سامانه سامد استان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۳۲ هزار نامه مردمی رسیدگی و به ۱۶ هزار نفر وام قرض الحسنه پرداخت شد.
وی گفت: در دور دوم سفر هم تاکنون ۱۱۱ هزار نامه در سامانه سامد ثبت شده که باید رسیدگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان