Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@16:03:24 GMT

کنگره گرامیداشت 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۵۹۴

کنگره گرامیداشت 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی

کنگره گرامیداشت دو هزار شهید استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ابتدای مراسم اجلاسیه نهایی کنگره 2000 شهید استان خراسان‌جنوبی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران این کنگره که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، منتشر شد.  حضرت آیت الله خامنه‌ای در آن دیدار با تأکید بر لزوم برگزاری با کیفیت بزرگداشت شهیدان و ثبت و ضبط خاطرات و شرح احوال آنان، گفتند: گسترش رویش‌های انقلاب، موجب شکست دشمن در تهاجم به معنویات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این کنگره  که با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد از تمبر کنگره ملی دو هزار شهید استان و 100 عنوان کتاب چاپ شده در زمینه دفاع مقدس رونمایی شد.

این کتاب‌ها پیرامون زندگی‌نامه شهدای استان، فرهنگ پایداری، اشعار دفاع مقدس و حوزه ادبیات و پایداری با معرفی شهدای استان چاپ شده است.

دانلود
                              

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهید کنگره بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد

معاون امور استان‌ها کنگره شهدای غریب در اسارت از تدوین شیوه‌نامه این کنگره خبر داد و گفت: ۱۰۸۰ شهید غریب در کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی هوشیار امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب آمادگی داشته و این مراسم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آن‌ها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده‌اند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

هوشیار از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

وی گفت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش پیدا کند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور افزود: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746961

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران