Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت الله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اظهار کرد: بنده یکی از طرفداران استانی شدن انتخابات مجلس هستم و در حال حاضر شهرستانی و استانی شدن انتخابات مجلس بیشتر مطرح است.

وی افزود: با استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس از وضعیت عوام فریبی و پول پاشی رهایی می یابد و برخی سعی می کنند تا با خرید و فروش رای، آراء را به نفع خود مصادره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: برخی معتقدند که با استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های کوچک از داشتن نماینده در مجلس محروم می شوند ولی اینطور نیست اگر مردم فردی باسابقه و قوی را جزو کاندیداها بینند یقیناً او را به مجلس می فرستند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی می تواند به مسائل قوم و قبیله ای نیز پایان دهد، گفت: در حال حاضر وقتی اعتبارات توزیع می شود هر کس سعی می کند تا به حوزه انتخابیه خود جذب کند اما وقتی انتخابات استانی شود تمامی نمایندگان آن استان با همدلی و وحدت برای جذب اعتبارات تلاش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس را قوی تر و کارآمدتر می کند و همچنین باعث می شود تا نقش احزاب برجسته تر شده و افراد توانمندتری به مجلس راه یابند.

کد خبر 4482650

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح استانی شدن انتخابات کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • راند دوم
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران