Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:45:11 GMT

دستگيری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۶۵۱

دستگيری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ 18 آذرماه امسال و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به‌عمل آمده، یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت، دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی، یک قبضه اسلحه کلت کمری به‌ همراه یک عدد پوکه، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی کشف کردند.

سردار تقوی با اشاره به‌انجام 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات‌ها یگان‌های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به‌دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد شدند و یک نفر دیگر از متهمان را که قصد فرار از استان داشت، در پلیس راه جندق دامغان به‌ همراه یک قبضه کلت کمری و 4 تیر جنکی دستگیر کردند.

وی با اشاره به‌ اینکه در تحقیقات فنی به‌عمل آمده توسط پلیس، متهمان به‌ سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری سارق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دستگیری سارق کالا در باشت