Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین مواردی که در تحریم ها باید شکسته شود، تحریم های حمل و نقل دریایی است و چنانچه دولت طرح های مورد نیاز این بخش را در بودجه مورد توجه قرار دهد، قطعا مجلس حمایت خوبی را انجام می دهد.

 سخنگوی کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ تا جائیکه امکان دارد، باید اعداد و ارقام در درآمد ها و هزینه ها به واقعیت نزدیک باشد، گفت: این مسئله به خصوص در حال حاضر که کشور با جنگ اقتصادی مواجه است، بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی مفتح افزود: انحراف کمتر اعداد و ارقام با واقعیت این امکان را می دهد که تصمیمات منطقی تر اتخاذ شوند.

 وی با تاکید بر لزوم دقت کافی در سیاست های حاکم بر بودجه اظهار داشت: بودجه باید در راستای تحقق اهداف برنامه ششم و سند چشم انداز توسعه باشد تا در جنگ اقتصادی حال حاضر، کشور را به درستی اداره کنیم.

نماینده مردم تویسرکان تصریح کرد: این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که بودجه یک سند یک ساله است و باید  برای یک سال از آن انتظار داشت.وی با اشاره به تحریم های بخش حمل و نقل خاطر نشان کرد: به هرحال ما باید تحریم ها را بشکنیم و قطعا بخش حمل و نقل هم از اولویت ها است، بنابراین  دولت باید در بودجه خود این بخش را مورد توجه قرار دهد.

مفتح یکی از مهمترین مواردی که در تحریم ها باید شکسته شود را تحریم های حمل و نقل دریایی بیان کرد و افزود: چنانچه دولت طرح های مورد نیاز این بخش را در بودجه مورد توجه قرار دهد، قطعا مجلس حمایت خوبی را انجام می دهد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت در معرفی معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان، گفت: امسال با ماه رمضان شروع شده و با ماه رمضان هم پایان می‌یابد که این خود نشانه خوبی است.

قاسمی فرزاد افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در برنامه‌ها لحاظ شود دیدار از معلمان پیشکسوت است و باید از این عزیزان تکریم شود و نباید اجازه بدهیم که این حس به آنها دست بدهد که دیگر کنار گذاشته شده‌اند و باید نشان دهیم که نه تنها چیزی از معلمی آنها کم نشده، بلکه اضافه هم شده است.

او در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که بسیار مهم این است که باید معلم نمونه داشته باشیم و معلم‌های نمونه باید معرفی شوند.

استاندار همدان تصریح کرد:  معلمانی که در حوزه کودکان استثنایی فعالیت می‌کنند باید مورد توجه قرار بگیرند، چرا که کار بسیار سختی را عهده‌دار شده‌اند و آنها از مقام والایی برخوردار هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه باید به بحث‌های اردو و اردوگاه‌ها هم توجه شود، تصریح کرد: اعتبارت لازم برای اردوگاه‌ها فرستاده می‌شود و حتما پیگیر مشکلات حقوقی اردوگاه‌ها هستیم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه وابستگی به فضای مجازی باعث تنبلی دانش‌آموزان شده، تصریح کرد: این وظیفه آموزش و پرورش است که فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی را به دانش‌آموزان یاد بدهد تا این وابستگی‌ها ایجاد نشود.

 

دیگر خبرها

  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • ناپایداری وضع جوی و دریایی در هرمزگان، ۲۷ فروردین
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • ضرورت در معرفی معلمان نمونه