Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات انجام شده مراسم یادبود اسطوره فوتبال اردبیل مرحوم مقصود بایرامی برگزار می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم یادبود مرحوم مقصود بایرامی در اردبیل اظهار داشت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان هیئت فوتبال استان مراسم یادبود اسطوره فوتبال اردبیل مرحوم «مقصود بایرامی» شنبه برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این مراسم یادبود روز شنبه ساعت 16 در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار می‌شود افزود: این مراسم با حضور پیشکسوتان فوتبال و مسئولان برگزار می‌شود تا یاد و خاطره اسطوره‌های فوتبال گرامی داشته شود.

نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال اردبیل تشدید می‌شودورزشگاه‌های فوتبال اردبیل با 60 میلیارد ریال اعتبار بهسازی می‌شودتوسعه فوتبال اردبیل نیازمند حمایت بخش خصوصی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به این که علاوه بر مراسم یادبود از مقبره مرحوم مقصود بایرامی فوتبالیست اردبیلی رونمایی می‌شود بیان کرد: این مراسم با حضور پیشکسوتان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

آقاخانی از آغاز مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی با یاد مرحوم مقصود بایرامی خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام برگزار می‌شود.

آقاخانی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال استان انجام یافته تا این مسابقات به طور منظم برگزار شد چرا که مقصود بایرامی دستاوردهای زیادی برای فوتبال اردبیل داشت و یاد و خاطره‌اش جاوید می‌ماند.

40 پیشکسوت فوتبال اردبیل تجلیل می‌شوند

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان این که سومین همایش گرامیداشت زنده یاد مرحوم مقصود بایرامی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان روز شنبه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار می‌شود اظهار کرد: زنده یاد مرحوم مقصود بایرامی از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از اسطوره‌های فراموش نشدنی فوتبال ایران بود. و زحمات زیادی برای فوتبال اردبیل و آذربایجان کشیده است

صمد نوتاش افزود: نام و یاد مرحوم مقصود بایرامی همچنان در جامعه فوتبال به نیکی یاد می‌شود که هماهنگی‌های به عمل آمده در حاشیه این همایش از پیشکسوتان فوتبال استان تجلیل می‌شود زیرا پیشکسوتان سرمایه‌های ارزنده فوتبال هستند.

وی بیان کرد: همزمان با مراسم یادبود مراسم زنده یاد مقصود بایرامی نمایشگاه عکس این فوتبالیست فقید با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل برگزار می‌شود که از تعداد 40 پیشکسوت فوتبال استان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود

فرشاد فردی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برنامه های معنوی شب های قدر امسال نیز همچون سال های قبل در مصلی امام خمینی اردبیل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰ تعیین شده است.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل ادامه داد: همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲:۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

فردی با بیان اینمکه مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است، گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

کد خبر 6063837

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • استقلال و بیانیه‌هایی، یکی از یکی عجیب‌تر!