Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:53:56 GMT

همه باید برای کاهش تصادف ها در قم مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۶۸۰

همه باید برای کاهش تصادف ها در قم مشارکت کنند

قم ـ ایرنا ـ سرپرست استانداری قم گفت: همه مردم و مسئولان استان هر کدام به سهم خود باید برای کاهش تصادف های رانندگی درون و برون شهری همدلی و مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر سه شنبه در جلسه مجمع سلامت قم افزود: کاهش مرگ و میر و معلولیت های ناشی از تصادف ها، یک امر مقدس و با اهمیت است و همه باید برای جلوگیری از افزایش و سپس کاهش این معضل جدی در استان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در رابطه با کاهش سوانح رانندگی تاکید کرد و گفت: اگر مردم خودشان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نداشته باشند، وجود دوربین های نظارتی ثبت تخلفات کارآیی چندانی نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه قم در چهارراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و یک استان زیارتی و صنعتی است، خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 165 میلیون دستگاه خودرو در جاده های استان آمد و شد کرده و 360 هزار دستگاه موتورسیکلت در قم وجود دارد و همین مساله لزوم توجه هرچه بیشتر مدیران اجرایی استان به مسله تصادف ها را نشان می دهد.
سرپرست استانداری قم در پایان خواستار برگزاری جلسات منظم و مستمر دستگاههای اجرایی ذیربط در حوزه کاهش سوانح رانندگی و مرگ و میر ناشی از آنها شد و گفت: باید از ظرفیت مراکز علمی در این راستا به خوبی استفاده کرده و راهکارها و پژوهش های کاربردی را برای تحقق این هدف ارائه کنیم.
جلسه مجمع سلامت استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرپرست استانداري قم مجمع سلامت تصادف هاي رانندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد