Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@16:17:55 GMT

کشف 6 تن سنگ طلای قاچاق در شبستر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۶۹۵

سرهنگ سیاوش علی فام در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت :ماموران انتظامی بخش صوفیان در اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل غیرمجاز مواد معدنی مطلع شدند.
وی افزود : در این راستا ماموران دو دستگاه خودروی وانت زامیاد را در یکی از محورهای روستایی امند در بخش صوفیان متوقف و در بازرسی از انها بیش از 6 تن سنگ طلای فاقد مجوز که به منظور قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه رانندگان مدارکی دال بر قانونی بودن بارگیری نداشتند این 2دستگاه خودرو به همراه چند خودروی دیگر که آنان را همراهی میکردند توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.
وی ارزش ریالی این محموله را منوط به اعلام نظر کارشناسان فنی دانست.
همسایگی شهرستان دارای معدن طلای ورزقان و بخش صوفیان شبستر ، قاچاق سنگ طلا را از این بخش افزایش داده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شبستر سنگ طلا کشف قاچاق معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • توقیف ۲۱ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • بار شیشه به مقصد نرسید
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور