Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت:برای دو سه روز آینده در استان جوی آرام و یکنواخت پیش بینی می شود.

وی افزود:الگوی نقشه های پیش یابی، تغییرات عمده ای در جو منطقه برای 72 ساعت آینده نشان نمی دهد و در این مدت جوی آرام و یکنواخت برای استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با بیان اینکه در ساعت های آینده افزایش موقت ابر برای نیمه شرقی استان قابل پیش بینی است، گفت: تا پایان هفته، استقرار هوای سرد به ویژه در طول شب وجود دارد که این سرما صبح فردا محسوس تر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان افزود: امشب به طور نسبی یک تا سه درجه دما کاهش می یابد.

وی اظهار کرد:در شبانه روز گذشته سربیشه با 4 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و طبس با حداکثر 20 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

لظفی بیان کرد:تغییرات دمایی مرکز استان در این مدت بین منهای یک و 13 درجه سانتیگراد بوده که پیش بینی می شود امشب حداقل دمای بیرجند با دو درجه کاهش به منهای 3 درجه سانتیگراد برسد.

انتهای پیام/غ

استقرار هوای سرد تا پایان هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرز‌های شرقی خوزستان، احتمال بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش بینی می‌شود.
همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی و جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.
سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
شمال خلیج فارس طی امروز تا پایان هفته تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها