Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:54:29 GMT

انتصاب در سازمان بسیج مستضعفین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۷۶۳

انتصاب در سازمان بسیج مستضعفین

خبرگزاری فارس: با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز(سه شنبه) آیین تودیع سردار غلامرضا نوشادی و معارفه سردار نعمان غلامی به عنوان معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

پیش از این سردار نوشادی به عنوان معاون هماهنگ کننده و سردار غلامی به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی این سازمان فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم سردارغیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین از زحمات و خدمات سردار نوشادی در معاونت هماهنگ کننده بسیج تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای سردار نعمان غلامی برای خدمت در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است پیش از این سردار غلامی در سمت رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمات شایان توجهی به ویژه در تجهیز، هدایت و حمایت از گروههای جهادی بسیجی و امر سازندگی در کل کشور از خود به جای گذاشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: غیب پرور سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: با پیگیری های صورت گرفته سردار شهید الیاس ارجمند به عنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی گفت: سردار شهید الیاس ارجمند، افتخار دیار کاروان پیاده و استان چهارمحال و بختیاری است .
شهید ظفر خالدی از شهرستان لردگان بعنوان یکی از کم سن ترین شهدای کشور، نیز امسال بعنوان شهید شاخص قشر بسیج دانش آموزی وشهدای شاخص از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند