Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:47:49 GMT

بسته بندی کالاها موجب افزایش میزان فروش می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۷۹۷

بسته بندی کالاها موجب افزایش میزان فروش می شود

قزوین – ایرنا – نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه بازارهای فروش و سلایق مردم تغییر کرده و بسته بندی کالاها موجب ایجاد ارزش افزوده و افزایش میزان فروش محصولات می شود.

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور کیشان سینگ سفیر کیفیت و امنیت غذا در سازمان جهانی بسته بندی در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: مهمترین اهداف این سازمان جهانی ارایه استانداردها، توسعه تحقیقات و برگزاری همایش ها برای تجاری کردن صنعت بسته بندی است و می توان از اهداف این سازمان در استان بهره برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جهان امروز که بیشتر محصولات از طریق اینترنت به فروش می رسد، بسته بندی محصولات اهمیت زیادی دارد چون با مشتری از طریق ارایه محتوای محصول ارتباط برقرار کرده و میزان فروش را بالا می برد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسته بندی محصولات موجب ایجاد ارزش افزوده در کالا می شود و اگر می خواهیم در بازار موفق باشیم باید برای بسته بندی ارزش بیشتری قایل باشیم.
زرآبادی ادامه داد: توجه به مسایل محیط زیست و حفاظت از محصولات در این صنعت مورد توجه قرار می گیرد و سازمان جهانی بسته بندی نیز به این موارد توجه ویژه دارد.
وی از مجموعه مدیریتی استان درخواست کرد با برگزاری همایش و جلسات آموزشی اهمیت بسته بندی محصولات را برای زیرمجموعه های خود تشریح کنند .
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بسته بندي صنايع قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی

شرایط نابسامان خاورمیانه و نگرانی از گسترش دامنه جنگ، در کنار ادامه جنگ اوکراین و تحریم‌های روسیه، جملگی از تاثیرگذارترین مسائل سیاسی بر روی بازار انرژی محسوب می‌شوند. با این حال، آرامش نسبی روز‌های اخیر نگرانی‌ها از تشدید تنش‌ها را کاهش داده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار جهانی به دلیل داد‌های ضعیف درباره اقتصاد چین، عدم تمایل برای کاهش نرخ بهره از سوی آمریکا و سایر کشور‌های غربی و نیز افزایش ذخایر تجاری نفت آمریکا، بیش از یک درصد کاهش را تجربه کرد. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوئن با یک دلار و یک سنت کاهش، ۸۹ دلار و یک سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز برای تحویل در ماه مِی با ۸۸ سنت کاهش، به ۸۴ دلار و ۴۸ سنت رسید. 

تحلیلگران بر این باورند که حمله ایران به رژیم اسرائیل باعث نخواهد شد آمریکا تحریم‌های قابل توجهی علیه تهران به عنوان سومین تولید کننده بزرگ نفت در سازمان اوپک وضع کند. 

گزارش جدید سازمان انرژی آمریکا نشان می‌دهد در هفته منتهی به ۱۲ آوریل، میزان ذخایر نفت تجاری آمریکا با ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه افزایش، به ۴۶۰ میلیون بشکه رسیده است. این درحالی است که پیش‌بینی‌های قبلی حاکی از افزایش یک میلیون و ۴۰۰ داشت که نشان دهنده افزایش بیشتر از انتظار ذخایر نفت خام آمریکا است. 

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) روز گذشته از ارائه زمانی برای کاهش نرخ بهره خودداری کرد و همین مسئله امید سرمایه گذاران برای کاهش معنادار هزینه‌های استقراض را در سال جاری میلادی از بین برد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه