Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صابری مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین ملل در حاشیه نشست داوری بیان کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در سال حمایت از کالای ایرانی برای نخستین بار مسابقه فیلم کوتاه، گزارش و مستند خبری با موضوع حمایت از کالای ایرانی را با هدف تشویق و ترغیب تولید کنندگان به تولید کالای ایرانی، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان ایرانی به مصرف کالای ایرانی، نقش استاندارد در حمایت از کالای ایرانی، نقش استاندارد در توصیه و گذر از بحران اقتصادی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام عمومی برای شرکت در این مسابقه در شهریور امسال، افزود: 85 اثر از 12 استان کشور بهروابط عمومی دبیرخانه ارسال شد. حدود 15 اثر به دلیل عدم رعایت قوانین اعلام شده در فراخوان به مرحله داوری نرسید.

صابری در ادامه اظهار کرد: شرکت کنندگان آثار تولیدی خود را (فیلم‌های کوتاه ارسالی   100 ثانیه، گزارش خبری 3دقیقه و مستند خبری 15دقیقه) در مدت زمان تعیین شده  با استفاده از تلفن همراه یا دوربین حرفه ای تهیه و ارسال کرده بودند.

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل مطرح کرد: از منتخبان مسابقه فیلم کوتاه، گزارش و مستند خبری استاندارد در ایام دهه فجر با حضور رئیس و سایر مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران تقدیر خواهد شد.

گفتنی است، جعفری گودرزی، عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، اکبر نصرالهی، رییس دانشگاه ارتباطات و مطالعه رسانه، اشرف کامیاب، مدیر نظارت و ارزیابی حوزه سیاسی صدا و سیما، محمد رضا یوسفی، فیلمنامه‌نویس، مصطفی پورحامدی، تهیه کننده سینما تلویزیون، روزبه جهانگرد اهوازی، کارگردان سینما، مجید موغاری، سردبیر بخش شبکه 3 سیما، حسن قربانی، نویسنده و کارشناس ارشد رسانه، علی علوی، مدیر کل اخبار استان صدا سیما و محمد دلاوری، مجری و صاحب نظر حوزه رسانه و از خبرنگاران بین‌المللی رسانه ملی آثار رسیده به این دوره مسابقات را داوری کردند.

انتهای پیام/

نخستین جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حمایت از کالای ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای ایرانی اخبار اقتصادی کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران و فرماندهان ایرانی به حدی محکم و منحصر به فرد بود که جهان پس از چند روز همچنان از ایران سخن می‌گوید.

فضای مجازی، سایت‌های خبری، کانال‌های تلویزیونی در سراسر دنیا از ارتقاء سطح نظامی ایران و به رخ کشیدن این قدرت در برابر ناتوانی اسرائیل همچنان در صدد تحلیل برآمده‌اند.

اما شهر تهران هم در چند روز اخیر با طرح‌های ابتکاری عناوین همین شبکه‌ها و رسانه‌های خبری را برای شهروندانش تیتروار به نمایش گذتشنه است، بنرهایی که اقتدار نظامی و هدف گیری دقیق موشک‌های ایرانی را از فرسنگ‌ها دورتر برای اصابت به اهداف مدنظر یادآور می‌شود.

در ادامه چهره جدیدی از این تقابل نظامی را در تهران ببینید؛

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی