Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیشمند یمنی گفت: امت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، صادق شرفی در نشست دو روز شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت (ع) گفت: امت اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند مانع از نفوذ و گسترش استکبار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشمند یمنی افزود: ظلم امروز در قلب کسانی که خود را مسلمان می‌دانند لانه کرده است همانگونه که آن را می‌توان در رفتار گروه‌های افراطی یافت.

در ادامه این کنگره حیدر صادق پورشریف اندیشمند کنیایی گفت: اسلام با یک جنگ بسیار ناپسند از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا مواجه شده است و شاهد آن هستیم که مسلمانان از تعبیر «اسلام آمریکایی» استفاده می‌کنند. بنابراین، باید در برابر تهاجم غرب بایستیم و با یکدیگر متحد شویم.

حیدر صادق پورشریف تصریح کرد: ما در تهران حضور داریم تا امت واحده را به منصه ظهور برسانیم و باید سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را در دستور کار خود قرار دهیم که گفته بود همه جهان اسلام باید از یمن حمایت کنند و در برابر هجمه غرب علیه ملت مظلوم یمن بایستند.

وی اظهار کرد: ما امروز اینجا آمده‌ایم تا به بدرالدین الحوثی رهبر جنش انصارالله یمن بگوییم که ما سربازان شما هستیم و در کربلای عصر حاضر در کنارتان ایستاده‌ایم و این تعهد خود را با خون امضا می‌کنیم.

علی الحمران اندیشمند اسلامی از یمن نیز  در این کنگره گفت: مبارزان یمنی در اسارت و جبهه‌های نبرد حماسه می‌آفرینند و آنها را می‌توان انسان‌های شریف و عزیزی دانست.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند عربستان معاون اول رئیس جمهور مشهد استان بوشهر بازدید بجنورد خراسان شمالی قرآن خراسان جنوبی محبان اهل بیت ع کنگره جهانی محبان اهل بیت ع امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم