Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسپانیایی تیم شارلوای بلژیک قربانی انتقال کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در فصل نقل‌وانتقال‌های ماه ژانویه می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فوتبال بلژیک، 2 باشگاه متمول و مطرح بلژیکی شامل اندرلشت و خنت تماس‌هایی با مهدی بیات، مدیر عامل ایرانی باشگاه شارلوا جهت خرید کریستین بناونته، مهاجم اسپانیایی و 24 ساله در ماه آینده برقرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد باشگاه شارلوا تمایلی به مذاکره با باشگاه‌های خواهان کریستین بناونته و فروش این مهاجم تا پایان فصل جاری را  ندارد. پس از انتقال کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در ماه سپتامبر به کلوب بروژ هواداران شارلوا به شدت اعتراض کردند. آنها حتی در مراسم رونمایی از طرح ورزشگاه جدید شارلوا نیز دوباره خشم خود را از فروش کاوه رضایی ابراز کردند که واکنش مهدی بیات را به دنبال داشت. انتقال کریستین بناونته در ماه ژانویه می‌تواند باعث تشدید اعتراض‌ها شود. این بازیکن اسپانیایی می‌تواند نقش کلیدی در بازی‌های آینده تیم شارلوا در نیم‌فصل دوم و صعود به مرحله پلی‌آف ژوپیلر لیگ بلژیک داشته باشد.

شکست کلوب بروژ در خانه قعرنشین

 

انتهای پیام/

 

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دور برگشت این رقابت ها، در ورزشگاه المپیک بارسلون، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک میزبانش بارسونا را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شد.  
در این دیدار آرائخو کاپیتان و ژاوی سرمربی بارسلونا اخراج شدند برای بارسا رافینیا گلزنی کرد و گل‌های پاری سن ژرمن را کیلیان امباپه (دوگل)، عثمان دمبله و ویتینیا به ثمر رساندند.  

در دیگر بازی این مرحله بوروسیا دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش آتلتیکو مادرید را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.  
در این دیدار یولیان برانت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل سابیتزر برای دورتموند و  متس هوملس (گل به خودی) و آنخل کوره آ برای آتلتیکو مادرید گلزنی کردند 

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند با پاری سن ژرمن دیدار خواهد کرد.

در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ با آرسنال و منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.  

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند