Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراللهی زاده گفت: عليرغم محدوديت هاي منابع مالي و تمركز دولت براي تكميل پروژه هاي در دست اقدام، تامين آب پايدار شهرهاي بيجار، قروه، دهگلان و حسن آباد ياسوكند در لايحه بودجه سال ۱۳۹۸ كشور گنجانده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان؛ «بهرام نصراللهي زاده» با اشاره به تلاشها و پيگيري هاي صورت گرفته  طريق سازمان برنامه و بودجه كشور ، اظهار كرد: در پي سفر جناب آقاي دكتر نوبخت رييس محترم سازمان برنامه و بودجه كشور و به دستور ايشان ، آبرساني به شهرستان هاي شرق استان در لايحه بودجه سال 1398 قطعي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: اين اقدام مشكل ديرينه تامين آب پايدار شهرستان هاي شرق استان را براي هميشه حل خواهد كرد.

 

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تصريح كرد: تامين آب براي شهرهاي بيجار و حسن آباد از طريق سد سيازاخ و قروه و دهگلان از محل سد قوچم علاوه بر آب شرب اين شهرها نيازهاي بخش صنعت اين شهرستان ها را نيز مانند فولاد و پتروشيمي تامين خواهد كرد.

 

نصراللهي زاده با تاكيد بر اينكه مشكل آب شرب تعداد كثيري از شهرها و روستاهاي اين شهرستان ها نيز حل خواهد شد ، گفت: حدود 6 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اين موضوع برآورد شده است كه در طول اجراي پروژه ها در بودجه هاي سالانه تخصيص داده مي شود.

 

وي همچنين اشاره كرد: عمليات اجرايي تامين آب براي شهرستان بانه از سد عباس آباد ، براي شهرستان مريوان از سد گاران ، براي  شهرستان سقز از سد چراغ ويس و براي ديواندره از سد سيازاخ در حال اجرا مي باشد.

 

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان خاطر نشان كرد: آب پايدار براي شهر كامياران نيز از محل سد گاوشان تامين شده و عمليات اجرايي آن امسال آغاز خواهد شد.

 

نصراللهي زاده همچنين به افزايش قابل توجه اعتبارات تعداد ديگري از پروژه هاي مهم و زيربنايي استان همچون راه و راه آهن و ... در لايحە بودجە سال 98 اشاره كرد و گفت: جزييات افزايش اين اعتبارات متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد.

 

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي خراسان جنوبی بیرجند حسن روحانی مشهد عربستان استان بوشهر روزنامه بازدید شهرهای کردستان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم