Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:14:03 GMT

واکنش تند کرباسچی به اظهارات حسام‌الدین آشنا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۲۷۹

غلامحسین کرباسچی،دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور اخیرا در مصاحبه ای گفته بود: «برای این که آقای کرباسچی از آقای روحانی خیلی تعریف بکند کافی است که آقای روحانی یک انتصاب را به توصیه ایشان انجام دهد. اگر آن انتصاب را انجام دهد کاملا بیدار است و اگر آن انتصاب را انجام ندهد در خواب غفلت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

غلامحسین کرباسچی در گفت و گو با انتخاب، در واکنش به این اظهارات آشنا گفت: حسام الدین آشنا دروغ می‌گوید، از ایشان بپرسید اصلا طی 5 سال گذشته من با روحانی دیدار یا صحبتی داشته ام که بخواهم درباره انتصابات اظهار نظر کنم؟

وی افزود: آشنا سعی دارد با دروغ از دولت و روحانی دفاع کند، چراکه من در سالهای گذشته به جز چندین جلسه خصوصی که محدود هم بوده اند، دیداری با روحانی نداشته ام و صحبتی هم با او مطرح نکرده ام.

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: مشاور فرهنگی رئیس جمهور حقوق می‌گیرد که این حرف‌ها را بزند، او در واکنش به نقدهای من به دولت و در دفاع از روحانی می‌خواهد با دروغ کارهای خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده‌‌ام؟ دروغ که عوارض ندارد.

وی با اشاره به حلقه نزدیک به دولت و عملکرد آنها گفت: آشنا به عنوان شخصی نزدیک به روحانی هیچ عملکرد مثبتی تا کنون نداشته است، این را از وضع فعلی تبلیغات دولت می‌توان دریافت. ما عملکردی از ایشان ندیدیم که آن را خوب یا بد دانیم.

او افزود: به جز واعظی که وزیر بوده و دارای رزومه است و با بقیه افراد نزدیک به روحانی متفاوت است، می‌توان گفت بقیه این افراد، نیروهایی هستند که در حلقه های امنیتی حضور داشته‌اند؛ من بسیاری از اعضای دولت را نمی‌شناسم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرباسچی حسام الدین آشنا دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

ساخت تیزر: کیومرث بیک زند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اولین آنونس «آشغال های دوست داشتنی» همزمان با آغاز اکران (فیلم) اولین ویدیو از فیلم "مست عشق" (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند