Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@04:25:19 GMT

پرداخت حقوق کارگران و کارمندان گروه ملی فولاد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۳۵۳

‍     به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تابناک، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاکید کرد: حقوق کارگران و کارمندان این شرکت پرداخت شده و معوقه‌ای در این زمینه وجود ندارد.   کسری غفوری با بیان این که محصولات شرکت در انبار موجود و آماده فروش است، اظهار کرد: با فروش این محصولات می‌توان برای تهیه مواد اولیه تولیدات بعدی اقدام کرد، اما برخی افراد با کارشکنی، مانع ورود مدیران به شرکت و کارخانه می‌شوند و اجازه نمی‌دهند محصولات شرکت به فروش برسد، مواد اولیه تهیه شود و کارخانه راه بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته وی، این افراد تمایل دارند ساعاتی از هر روز را تجمع کنند، مانع تولید کارخانه شوند و حقوق هم بگیرند، در حالی که این ظلم به کارگران شریف کارخانه، ظلم به شرکت و ظلم به منطقه است، از این رو ما تقاضا داریم که جلوی این خرابکاری و جوسازی گرفته شود تا شرکت به تولید خود بپردازد.   مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به این که بانک ملی ایران تا کنون بیش از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است، گفت: خوب است مردم شریف بدانند فقط عده معدودی که متاسفانه نام مقدس کارگر را روی خودشان گذاشته اند، با خرابکاری به رسانه‌های بیگانه خوراک می‌دهند و مانع از ادامه فعالیت و تولید شرکت شده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد