Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@20:36:38 GMT

پاسخ تند کرباسچی به اظهارات آشنا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۳۷۲

پاسخ تند کرباسچی به اظهارات آشنا

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور واکنش نشان داد.

آشنا اخیرا در مصاحبه ای گفته بود: «برای این که آقای کرباسچی از آقای روحانی خیلی تعریف بکند کافی است که آقای روحانی یک انتصاب را به توصیه ایشان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آن انتصاب را انجام دهد کاملا بیدار است و اگر آن انتصاب را انجام ندهد در خواب غفلت است.»

غلامحسین کرباسچی در واکنش به این اظهارات آشنا گفت: حسام الدین آشنا دروغ می‌گوید، از ایشان بپرسید اصلا طی 5 سال گذشته من با روحانی دیدار یا صحبتی داشته ام که بخواهم درباره انتصابات اظهار نظر کنم؟

وی افزود: آشنا سعی دارد با دروغ از دولت و روحانی دفاع کند، چراکه من در سالهای گذشته به جز چندین جلسه خصوصی که محدود هم بوده اند، دیداری با روحانی نداشته ام و صحبتی هم با او مطرح نکرده ام.

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: مشاور فرهنگی رئیس جمهور حقوق می‌گیرد که این حرف‌ها را بزند، او در واکنش به نقدهای من به دولت و در دفاع از روحانی می‌خواهد با دروغ کارهای خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده‌‌ام؟ دروغ که عوارض ندارد.

وی با اشاره به حلقه نزدیک به دولت و عملکرد آنها گفت: آشنا به عنوان شخصی نزدیک به روحانی هیچ عملکرد مثبتی تا کنون نداشته است، این را از وضع فعلی تبلیغات دولت می‌توان دریافت. ما عملکردی از ایشان ندیدیم که آن را خوب یا بد دانیم.

او افزود: به جز واعظی که وزیر بوده و دارای رزومه است و با بقیه افراد نزدیک به روحانی متفاوت است، می‌توان گفت بقیه این افراد، نیروهایی هستند که در حلقه های امنیتی حضور داشته‌اند؛ من بسیاری از اعضای دولت را نمی‌شناسم.

انتخاب

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آشنا کرباسچی جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا

اژه‌ای: مدتی پیش معاول اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم. بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضاییه با افراد مختلف مشورت کردم.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش