Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@13:26:12 GMT

استقلال و پرسپولیس رقیب پیدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۴۱۳

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال استقلال خوزستان که لیگ هجدهم را با داریوش یزدی آغاز کرد و درحال حاضر با سرمربیگری موقت کریم بوستانی و ایمان مبعلی لیگ را ادامه می‌دهد، شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و با کسب تنها ۵ امتیاز از ۱۴ بازی در رده شانزدهم قرار دارد.

استقلالی‌ها که برای لیگ هجدهم حدود ۵ میلیارد تومان هزینه کرده اند و از این مبلغ، ۲۰ درصد مطالبات کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کردند، تلاش می‌کنند تا با یک اپراتور تلفن همراه که حامی اصلی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است، قرارداد امضا کنند تا شرایط مالی بهتر پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام یکی از مسئولان استقلال خوزستان، توافقات ابتدایی انجام شده و قرار است هفته آینده قرارداد قطعی شود تا استقلال خوزستان رقیب استقلال و پرسپولیس لقب بگیرد. دلیل اصلی این قرارداد، پرداخت مطالبات بازیکنان، کادرفنی و همچنین دیوید ساکونی است تا از خطر سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران نجات یابد.

محمد اسد مسجدی، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان درحال حاضر در تهران است تا ضمن مذاکرات با مسئولان اپراتور تلفن همراه، در صدد جذب یک مربی باشد تا در نیم فصل دوم با او همکاری کند. از عبدالله ویسی به عنوان سرمربی احتمالی آبی‌ها نام برده می‌شود.

گفتنی است، استقلال خوزستان درحال حاضر با کسب تنها ۵ امتیاز از ۱۴ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و باید در چارچوب هفته پانزدهم به مصاف سپاهان صدرنشین برود.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم شهداب یزد توانست با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری ارومیه بگذرد و نیمی از راه صعود به فینال لیگ برتر والیبال ایران را طی کند.

اما در این دیدار که رضا رضایی قطر پاسور تیم شهداب یزد از اول بازی در میدان بود، پس از عملکرد نه چندان خوب در ست اول، از ست دوم غوغایی به پا کرد و تقریبا هر چه زد به امتیاز تبدیل شد.

رضایی که با این عملکرد خوب، رادوسلاو پاراپانوف بلغارستانی دیگر قطر پاسور تیمش را نیمکت نشین کرده است، با کسب بیست و هفت امتیاز ستاره میدان بود. رضایی که خود ارومیه ای است در برابر تیم شهرش پر انگیزه ظاهر شد و اجازه خود نمایی به احد رضایی قطر پاسور شهرداری ارومیه را نداد.

شهداب یزد که در دو فصل گذشته با دو قطر پاسور خود یعنی امین اسماعیل نژاد و امیر غفور دو قهرمانی به دست آورده است، امید زیادی به سومین جام این بار با درخشش یک قطر پاسور دیگر به نام رضا رضایی دارد. رضایی با این درخشش حالا امیدوار است که حتی در تیم ملی نیز جایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند