Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:36:49 GMT

وحشت اسرائیل از سکوت حزب‌الله در ماجرای تونل‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۴۲۲

وحشت اسرائیل از سکوت حزب‌الله در ماجرای تونل‌ها

رکنا: شبکه المیادین گزارش داد سکوت حزب‌الله لبنان در برابر ادعای اسرائیل در مورد کشف تونل در مرز‌های جنوبی لبنان، نگرانی اسرائیلی‌ها را برانگیخته است.

شبکه المیادین گزارش داد: سکوت حزب‌الله لبنان در برابر ادعای اسرائیل در مورد کشف تونل در مرزهای جنوبی لبنان، نگرانی اسرائیلی ها را برانگیخته است.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گفت: جنجال رسانه‌ای که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای عملیات ارتش اشغالگر با نام سپر شمال در مرزهای لبنان به راه انداخته با سوالات زیادی در اسرائیل درباره علت سکوت حزب الله و سید حسن نصرالله، دبیرکل آن روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه که لبنانی ها عملیات اسرائیل در مرزهای خود را به تمسخر گرفته‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: همزمان با اینکه اسرائیل منتظر موضع‌گیری حزب الله است، انتقادات از نتانیاهو و زمان عملیات ارتش اسرائیل و هدف اصلی از آن ادامه دارد.

تزیپی لیونی، رئیس احزاب معارض اسرائیل در کنست گفت: ”اسرائیل ماجرایی را در شمال به راه انداخته است تا تعویق انتخابات را توجیه کند. سخنان وزرای او و تهدیدات آنها علیه حزب الله و لبنان، غیرمسئولانه و خطرناک است و می تواند باعث برداشت نادرست شود و به بازدارندگی اسرائیل آسیب برساند.“

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ مستعفی اسرائیل هم گفت: ”آنچه در شمال رخ می دهد عملیات نظامی نیست، بلکه فعالیت مهندسی در داخل اسرائیل است.“

گرشونن هکوهین، فرمانده سابق شمال در ارتش اسرائیل گفت: ”حزب الله یک نیروی نظامی سازماندهی شده است که برای چیره شدن بر برتری اسرائیل، دکترین رزمی ابداع کرده است و جنگ با آن مانند جنگ آمریکا در افغانستان نیست.“

در ادامه گزارش المیادین آمده است: در سایه هشدارها و انتقادات، ناظران به این مسئله اشاره کردند که اسرائیل تلاش می کند از ماجرای تونل ها با دو هدف به راه انداختن جنگ رسانه‌ای در صحنه بین‌المللی علیه حزب الله و تسریع احداث دیوار جدید در مناطق مورد اختلاف با لبنان، استفاده کند. روند احداث این دیوار به علت نگرانی از واکنش شدید حزب الله، تاکنون به کندی صورت گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند رسوایی بزرگ برای ملکه زیبایی امریکا + عکس خودکشی یا قتل / نوه ها از پدر بزرگ قاتل حمایت کردند! 3 قمه کش در تاریکی شب مردی را در جنوب تهران کشتند مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان کشف مرز تونل عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان ساعت مادر در خیابان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله