Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که بعد از انجام دیدار آخر این تیم در نیم فصل در مورد حضور افراد جدید و از جمله فرهاد مجیدی با شفر صحبت می‎شود.

به گزارش مهر، امیرحسین فتحی در جمع خبرنگاران در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب تیم استقلال گفت: قبلا بارها گفته ام هنوز بازی آخرمان انجام نشده است. بعد از آن درباره حضور افراد جدید صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در استقلال تهران نیز تصریح کرد: بیش از صد بار به روش مختلف صحبت شده است. باید بگویم هنوز صحبتی با آقای شفر نشده است. پس از پایان نیم فصل صحبت می کنیم. برای آقای فرهاد مجیدی احترام قائلم و از حضور همه بزرگان استقلال استفاده می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت های جباری مبنی بر اینکه شفر موافق حضور او به عنوان دستیار خودش است اما باشگاه اجازه نمی دهد، اظهار داشت: من اکنون این موضوع را می شنوم، از خودش بپرسید. چرا چنین اظهارنظری کرده است. من از این قضیه مطلع نیستم.

فتحی در خصوص جدایی چند بازیکن استقلال تهران در نیم فصل تصریح کرد: در مورد این موضوع پس از بازی با پدیده با کادرفنی صحبت می کنیم. هر بازیکنی که باشگاه نخواهد با نظر کادر فنی و تایید کمیته فنی درباره ادامه حضورش تصمیم گیری می کنیم. اجازه دهید بازی با پدیده انجام شود و سپس تصمیم گیری کنم.

سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص صحبت های «ساناک» مربی اسبق استقلال که از وضعی که در استقلال داشت گله گذاری کرده است نیز صحبت کرد و اظهار داشت: من از صحبت های ایشان بی اطلاعم. زمانیکه آمدم او در استقلال نبود من با ایشان صحبت نکرده ام. من بی اطلاعم. ما چندین بار با ایشان تماس گرفتیم، مکاتبه کردیم. ایشان گفت به دلیل خانوادگی و مشکل بیماری نمی تواند بیاید. شفر درباره جانشین ساناک تصمیم می گیرد.

وی در خصوص سفر به خارج از ایران برای مذاکره با آنتونی استوکس مهاجم سابق تراکتورسازی تاکید کرد: کاملا شخصی سفر کرده بودم. استوکس در لیست ما نبوده و نخواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص مسائل مالی آبی پوشان افزود: شرایط تیم خوب است اما می خواهیم مشکلاتی که همه درگیرش هستیم را هم برطرف کنیم. مشکلات مالی را همه تیم ها دارند. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

فتحی درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان و احتمال تغییر در هیات مدیره این باشگاه گفت: من درباره این موضوع صحبتی نمی کنم و از وزارت ورزش بپرسید.

وی در ادامه درباره تکلیف شکایت این باشگاه از حکم کمیته انضباطی در خصوص سوپرجام اظهار داشت: شکایت کردیم و منتظر رای cas هستیم.

فتحی درباره بوقولی ترابوزان برای پرداخت مبلغ رضایتنامه مجید حسینی نیز گفت: آنها بدقولی کرده اند. مشکلاتی داشتند. مشکلات داخلی هم داشته اند. با کمک سرکنسولگری ایران در ترابوزان این مشکل برطرف می شود.

سرپرست باشگاه استقلال تهران درباره کنار گذاشته شدن بازیکنان جوان از تمرینات استقلال تهران توسط کادرفنی این تیم گفت: بازیکنان جوان ما واقعا اینده دار هستند. امکان دارد با نظر کادرفنی در این روزها نتوانند به ما کمک کنند و به تیم های دیگر بروند برای کسب تجربه و سپس به استقلال بازگردند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید جلالی در گفتگویی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود: برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888701

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی