Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: نیروهای اطفای حریق این سازمان ساعت 11 و پنج دقیقه پس از دریافت گزارشی مبنی بر آتش سوزی در کوی سبز واقع در جاده شمس آباد دزفول به محل حادثه اعزام شدند. 
عبدالحسین معظم فر افزود: بخشی از ساختمان مسکونی واقع در این ویلاباغ دچار آتش سوزی شده بود که موجب مرگ دلخراش مادر و دختر 85 و 72 ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: آتش نشانان پس از استقرار در محل به سرعت اقدام به مهار آتش کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: علت آتش سوزی پس از کارشناسی دقیق اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان آتش سوزی ویلا باغ دزفول حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان

فارس نوشت: دیروز هتل همای تهران طعمهٔ حریق شد. ۳ ایستگاه آتش‌نشانی (حدود ۳۰ آتش‌نشان) به محل حادثه اعزام و حریق را اطفا کردند. باکس ضایعات شامل پتو؛ زباله و... آتش گرفت و دود ساختمان را احاطه کرده بود.

مدیر سازمان آتش‌نشانی گفت برخی از مسئولان هتل هما با آتش‌نشانان درگیر شده و معترض بودند که چرا تعداد زیادی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرده‌اید؛ در حالی که اگر حریق به موقع اطفا نمی‌شد شعله‌های آتش به طبقات دیگر هم سرایت می‌کرد.

هتل هما هم از سوی آتش‌نشانان اخطار «نداشتن سیستم اعلان و اطفای حریق» گرفته و باید دستورالعمل‌های ایمنی را اجرا کند، اما گفته می‌شود که مسئولان این هتل تا این لحظه برای دریافت تاییدیهٔ ایمنی اقدام نکرده‌اند.

همانطور که بیمارستان‌ها باید برای گرفتن پروانه حتما تاییدیهٔ آتش‌نشانی را داشته باشند، بهتر است که میراث فرهنگی هم دادن مجوز برای اماکن اقامتی را منوط به اخذ تاییدیه ایمنی آتش‌نشانی کند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در بنکداران اهواز اطفا شد
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • آتش‌سوزی در هتل هما / درگیری با آتش‌نشانان