Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، تیم فوتبال ذوب فلزات بهاردر آخرین هفته مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد با گل‌های شهرام پیشخورد در دقایق ۴۷و ۷۵ و محمد اصلانی دقیقه ۳۹ میهمان صدرنشین و قدرتمند این گروه استقلال شوش بدون باخت را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم یکدست ذوب فلزات با تمام شایستگی فقط با اختلاف یک گل و هم امتیاز با دیگر تیم گروه خود از صعود به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب فلزات با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی مسابقات و هم امتیاز با تیم استقلال ملاثانی ۲۳ امتیازی قرار گرفت ولی تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

لازم به ذکر است تیم ذوب فلزات بهاردر دقایق پایانی این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در ترکیب ذوب فلزات بهار در این دیدار حسین عسگری، مجید بیات، وحید مرادی، مجید جلال پور، محمد رضا احمدی، میثم مرادی، محمدرضا احمدی، محمد اصلانی، عارف سبحانی(میلاد بهزادی)، امین رحیمی، شهرام پیشخورد به میدان رفتند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بهار فوتبال تیم ذوب فلزات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها