Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:41:22 GMT

جانباز 70 درصد ارتش آسماني شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۶۰۴

جانباز 70 درصد ارتش آسماني شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- «احد متين‌جاويد» جانباز 70 درصد ارتش جمهوري اسلامي ايران بعد از تحمل سال‌ها رنج ناشي از مجروحيت، به ياران شهيدش پيوست.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني ارتش، جانباز 70 درصد « احد متين جاويد» متولد 28 مهر 1337، جمعي لشگر 16 زرهي قزوين که در اول مرداد 1367 در منطقه عملياتي مهران بر اثر بمباران هوايي رژيم بعث عراق به افتخار جانبازي دست يافته بود، به جمع ياران شهيدش پيوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تشييع و خاکسپاري اين شهيد والامقام با حضور حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان‌شرقي، فرمانده قرارگاه تاکتيکي لشکر 21 و تيپ 121 تکاور، حجت‌الاسلام کاظم محمدي هماهنگ کننده عقيدتي سياسي‌ آجا در منطقه آذربايجان‌شرقي و اردبيل، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگر تبريز و مردم و مسئولين استاني در گلزار شهداي وادي رحمت تبريز برگزار شد.
آذربايجان‌شرقي، با تقديم بيش از 9 هزار شهيد، 23 هزار جانباز، 2 هزار آزاده و 35 هزار ايثارگر نقش ارزنده اي در دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس ايفا کرده‌اند.
سيام*9612*1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

 فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تامین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودرو‌های شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز