Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@04:36:14 GMT

بازیکن‌پرسپولیس که پیک‌موتوری شده+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۶۵۱

بازیکن‌پرسپولیس که پیک‌موتوری شده+عکس

به یکی از مدیران پرسپولیس درخواست کار دادم ؛ گفتند نگهبان ورزشگاه کاظمی شوم و برای ورود و خروج امید عالیشاه زنجیر بیندازم! برای همین کار با موتور را شرافتمندانه‌تر می‌بینیم. در کوچه و بازار شاید کمتر کسی منوچهر شفقتیان بازیکن پرسپولیس که 40 بازی ملی در کارنامه دارد را بشناسد اگرچه ممکن است عده‌ای او را با داستان تلخ زندگی‌اش هنوز به یاد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز، سه سال پیش بود که منوچهر فوتبال ایران برای اینکه گوش شنوایی برای مشکلاتش نمی‌دید لب و دهان خود را به هم دوخت. اتفاق تلخی که رخ دادنش بعد از گذشت این سال‌ها هنوز دردی از او دوا نکرده است.

یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران در دهه شصت، روز‌هایش را در مستطیل سبز فوتبال و حوالی آن که نه در خیابان‌های شلوغ و درهم پایتخت می‌گذراند تا به قول خودش بتواند زنده بماند و پول داروی همسر و مادر را با موتور سیکلتش تامین کند. زندگی منوچهر شفقتیان مانند همین خیابان‌های شهر پر از چاله و چوله است. زندگی این پیشکسوت 58 ساله بار دیگر مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفته است. او در مواجهه با خبرنگارتسنیم این جمات را به زبان آورد.

10 سال است که افسردگی شدید دارم.

علی دایی آقای گل جهان است اما مثل من در 4 رده ملی بازی نکرده است.

در فوتبال باید باج بدهی و دزدی کنی؛ برای همین کار با موتور را شرافتمندانه‌تر می‌بینیم.

به یکی از مدیران پرسپولیس درخواست کار دادم اما گفتند نگهبان ورزشگاه کاظمی شوم و برای امید عالیشاه زنجیر بیندازم!

 آرامش را فراموش کردم و با آسایش بیگانه هستم.

وقتی هشت سوزن در لبم فرو رفت دردی احساس نکردم چون درد بزرگتری داشتم و باعث می‌شد که درد کوچکتر را متوجه نشوم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی