Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:32:28 GMT

گوشت قرمز وارداتی در بیرجند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۷۲۹

گوشت قرمز وارداتی در بیرجند توزیع شد

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در چارچوب تنظیم بازار استان یکهزار و 700 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد و سرد وارداتی در شهرستان بیرجند توزیع شد.

علی تهوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت قرمز وارداتی در چهار مرکز فروشگاه اتکا خیابان غفاری و خیابان شعبانیه، یک واحد عرضه کننده گوشت بین کارگران 6 و هشت و فروشگاه فرهنگیان واقع در میدان طالقانی بیرجند عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت در محل عرضه گوشت قرمز مستقر هستند گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی در این مرحله 38 هزار و 500 تومان و سر دست 37 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این مرحله قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد راسته با استخوان برای مصرف کننده 35 هزار و 500 تومان و قلوه گاه 26 هزار و 500 تومان است.
وی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با استقرار در مراکز عرضه گوشت بر روند توزیع گوشت عرضه شده نظارت دارند.
تهوری مجموع سهمیه استان خراسان جنوبی در توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی را حدود پنج تن اعلام کرد و گفت: سهمیه شهرستان ها از این میزان توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تامین و برای عرضه در اختیار نمایندگان شهرستان قرار گرفته است.
وی افزود: براساس دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت شیر خام به ازای هر کیلوگرم با 3.2 درصد چربی و بار میکروبی زیر یکصد هزار درب دامداری 20 هزار ریال تعیین شد.
وی اظهار داشت: بر این اساس با تعیین قیمت پایه شیر خام در جلسه نرخ گذاری محصولات تولیدی لبنی استان در 2 گروه پر مصرف، شیر پاستوریزه پاکتی با 2 درصد چربی و وزن 900 گرم 2 هزار و 600 تومان برای مصرف کننده تعیین شد.
وی گفت: همچنین ماست لیوانی 600 گرمی کم چرب 2 هزار و 500 تومان و ماست پرچرب سه هزار و 200 تومان برای مصرف کننده تعیین شد.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تجارت تنظیم بازار گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است

مهدی غیب اللهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با جمعی از متقضایان سرمایه گذاری در پهنه‌های دامپروری میبد گفت: ۱۲۰ هزار دام سنگین و ۶۵۰ هزار دام سبک در دامپروری‌ها و مجتمع‌های دامی استان وجود دارد.

وی افزود: سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید می‌شود که از این میزان گوشت قرمز، ۱۲ هزار تن گوشت گاو و گوساله و ۶ هزار تن گوشت گوسفندی است.

غیب اللهی با بیان اینکه ۷۰ درصد ذائقه مردم استان گوشت گوسفندی است، اظهار داشت: سه هزار تن نیازمندی‌های گوشت گوسفندی استان را از استان‌های همجوار تامین می‌کنیم که با احداث مگافارم‌ها و مجتمع‌های دامپروری و دامداری‌های سبک، در بازده زمانی ۳ تا ۵ سال به دنبال خودکفایی در تامین گوشت قرمز در استان هستیم.

وی درباره درخواست برخی سرمایه گذاران برای ایجاد مجتمع‌های دامپروری تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز را برای متقاضیانی که می‌خواهند در ایجاد مجتمع‌های دامپروری سرمایه گذاری کنند، ایجاد می‌کنیم تا شاهد توسعه صنعت و احداث و افتتاح مجتمع‌های دامپروری در شهرستان میبد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است