Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله آسوده بعدازظهر سه شنبه در بازدید از  منطقه سیدی واقع درحاشیه مشهد اظهارکرد: ۳۰ هزار خانوار با جمعیت حدود۱۰۰ هزار نفر در سه‌ماهه اخیر وارد چرخه حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی شدند.

وی افزود: خانواده‌های نیازمند با داشتن هریک از شرایط بی‌سرپرست بودن، ازکارافتادگی سرپرست بالای ۶۰ سال، بیمار بودن سرپرست می‌توانند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند که نداشتن سرپرست شامل فوت، طلاق، متارکه و متواری بودن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین خانواده‌های زندانی و سربازان نیازمند در صورت احراز شرایط به‌صورت موقت از خدمات این نهاد بهره‌مند خواهند شد  وروحانیون مستقر در مساجد و معتمدین در حاشیه شهر  می توانند در شناسایی نیازمندان، فقرا و محرومان  این نهاد را یاری کنند.

آسوده تصریح کرد: کمیته امداد خراسان رضوی سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار را در حوزه مددجویان هزینه کرده که سهم مشارکت مردم کمتر از ۵درصد بوده است.

وی گفت: در خراسان رضوی ۱۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند که همه امور با محوریت مسجد و امام جماعت انجام می‌شود و فقط کمیته امداد نظارت دارد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات بتوانیم سهم خوبی را در ایجاد اشتغال در استان به خود اختصاص دهیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد در هفت‌ماهه امسال ساخت هزار و ۳۰۰ باب مسکن مددجویی شروع‌شده است که بخشی تحویل و بخش دیگر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

کد خبر 4482720

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مشهد کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده