Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مهمانداران شرکت هواپیمایی ایران ایر صبح امروز در اعتراض به شرایط کاری خود و بی توجهی مدیران این شرکت به درخواست‌های مکرر آنها در طول چند سال گذشته در محل وزارت راه وشهرسازی تجمع کردند. جمعی از مهمانداران شرکت هواپیمایی ایران ایر صبح امروز در اعتراض به شرایط کاری خود و بی توجهی مدیران این شرکت به درخواست‌های مکرر آنها در طول چند سال گذشته در محل وزارت راه وشهرسازی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جنوب نیوز، صبح امروز تعدادی از مهمانداران شرکت هواپیمایی ایران ایر نسبت به شرایط شغلی و شرایط کاری خود دست به تجمع در مقابل ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی زدند.

طبق گفته یکی از مهمانداران، حتی مشکلات ابتدایی آنها علی رغم اینکه چند سال است که مطرح شده نادیده گرفته می شود. چندین بار این مشکلات به فرزانه شرفبافی، مدیرعامل این شرکت انتقال داده شده است اما اقدامی در جهت حل مشکلات انجام نشده است.

گفته می شودتعدادی از مهمانداران معترض برای گفت‌وگو به حراست وزارت راه و شهرسازی دعوت شدند.

تجمع کنندگان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کردند: این صدای رسای جمعیتی مظلوم و محجوب است که سالها در شرایط جنگ تحمیلی وتحریم های ظالمانه جبهه غربی عبری عربی به خدمت در کنار مقاومت مقدس اسلامی مشغول بوده و در این راه اسراء و ...جانبازانی نیز دادند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اهتزاز باشد ولی متاسفانه اکنون سالهاست بخاطر سوء مدیریت مدیران نالایق از حداقل حقوق قانونی خود محروم بوده‌اند. اما این سوء مدیریتها هرگز باعث دلسردی مهمانداران از نظام نخواهد شد و تا آخرین قطره خون خود برای حفظ شجره طیبه انقلاب اسلامی با تمام توان خواهند ایستاد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تنها ناامیدی ما همانا ناامیدی از مدیرانی است که سال‌ها و به کرات مشکلات و خواسته‌های به حق جامعه شریف مهمانداران را شنیده اند ولی هیچ اقدامی برای برآورده کردن آن انجام نداده اند و حتی حاضر به ملاقات با ایشان یا نمایندگانشان نشده‌اند.

در این بیانیه تاکید شده است که خواسته‌های این جامعه کاملا قانونی بوده و در اساسنامه ایران ایر تصویبیه دارد ولی هرگز مصوبات خود شرکت نیز برای ما به اجرا در نیامدند تا جایی که این گروه اکنون بیش از هر وقت دیگری از لحاظ معیشتی دچار مشکلات جدی و خانوادگی گردیده‌اند ، چرا که ما اکثرمواقع و به خصوص تعطیلات بخاطر خدمت به هموطنانمان نتوانسته ایم در کنار خانواده بوده و حتی در بیشتر مراسمات شادی و غم خانواده شرکت نداشته ایم و به خاطر نوع شغل خود همیشه باعث نگرانی و تشویش خاطر آنها بوده‌ایم.

در ادامه آمده است: حال با توجه به همه زحمات و صبوری همکاران و انجام وظیفه به نحو احسنت و خیلی بیشتر از وظایف تعریف شده برای این شغل از محضر شما وزارت محترم که همواره از همراهان بی توقع نظام بوده‌اید خواهشمندیم با نگاهی پدرانه نسبت به حل مشکل ما اقدام و دستورات لازم را مبذول فرمائید تا باعث دلگرمی ما شده وهمچون گذشته بتوانیم با تمام نیرو به جنگ تحریمهای ظالمانه رفتم و همواره سربلند از آن عبور کنیم.

مهمترین خواسته های به حق سرمهمانداران و مهمانداران ایران ایر به شرح زیر می‌باشند:

1 قرار گرفتن شغل مهمانداری در زمره کارهای سخت و زیان آور با توجه به حکم دیوان عدالت اداری -

و اساسنامه ایران ایر

2 ارتقای ضریب سختی شرایط محیط کار از 22 درصد به 42 درصد همانند همکاران عملیات

3 محاسبه حق تضمین پرواز معادل 20 ساعت همانند سایر همکاران واحد عملیات پرواز

4 اعطای حق مدیریت یا سرپرستی برای سر مهمانداران محترم

5 بازنگری طرح طبقه بندی سرمهمانداران و مهمانداران

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

به گزارش جماران؛ دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

ایلنا به نقل از ال‌بی‌سی نوشت: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

بر این اساس، این بازیگران ده‌ها شرکت و نهاد دولتی ایالات متحده را از طریق عملیات سایبری هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت خزانه داری آمریکا آمده است، در هماهنگی با اقدام فعلی، وزارت دادگستری ایالات متحده و دفتر تحقیقات فدرال در حال بازسازی کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی هستند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: «این شرکت‌ها و افراد با استفاده از طیف وسیعی از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا انجام فیشینگ نیزه‌ای علیه افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی، به هدف قرار دادن ایالات متحده ادامه می‌دهند».

دیگر خبرها

  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟