Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@20:48:43 GMT

۴ حفار غیر مجاز در مشکین شهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۸۲۶

رکنا: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از دستگیری چهار حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

ایمانعلی ایمانی سرپرست میراث‌فرهنگی مشکین شهر تصریح کرد: این حفاران در بخش مرکزی شهرستان مشکین شهر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در پی اطلاع از حفاری غیرمجاز افراد سودجو یگان حفاظت شهرستان به همراه نیروی انتظامی به محل مراجعه کرده و نسبت به دستگیری حفاران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر یادآور شد: در هفته‌های ۱۱ حفار دستگیر شدند که با دستگیری چهار تن، آمار دستگیری به ۱۵ نفر رسیده است.

ایمانی به تشدید نظارت و بازرسی از امکان تاریخی اشاره و تاکید کرد: انتظار ما مشارکت شهروندان در دستگیری حفاران غیر مجاز و شناسایی موارد مشکوک است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس 3 قمه کش در تاریکی شب مردی را در جنوب تهران کشتند سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث صنایع دستی و گردشگری شهر شهرستان دستگیر غیر مجاز عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان ساعت مادر در خیابان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه