Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ناتینگهام فارست با وجود تراکم خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم ۳۶ ساله بورنموت است. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ناتینگهام پست، جرمین دفو، مهاجم باتجربه انگلیسی تیم لیگ برتری بورنموت آماده است تا در فصل نقل‌وانتقال‌های ماه آینده میلادی به تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم از تابستان گذشته میلادی قصد به خدمت‌گرفتن جرمین دفوی 36 ساله را داشت اما به نظر می‌رسد ماه ژانویه به هدف خود خواهد رسید.

آیتور کارانکا، سرمربی اسپانیایی ناتینگهام فارست با وجود در اختیار داشتن مهاجمان آماده‌ای همانند لویس گرابان، داریل مورفی و کریم انصاری‌فرد تمایل دارد تا جرمین دفو را نیز جذب کند. این اقدام او با هدف تقویت شانس صعود از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس است. ناتینگهام فارست که هم‌اکنون با 34 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی چمپیونشیپ قرار دارد از شانس صعود به فصل آینده لیگ برتر انگلیس با توجه به 25 بازی باقی‌مانده برخوردار است.

تلاش زیاد کریم انصاری‌فرد برای حضور در ترکیب ناتینگهام فارست

 

انتهای پیام/

 

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • گل ها و مهارت های تماشایی دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)