Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:41:40 GMT

مراسم ختم پیشکسوت فوتبال خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۸۴۲

مراسم یادبود کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اهواز امروز برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم یادبود زنده‌یاد شاپور منصوری مدافع راست اسبق تیم استقلال اهواز که در دهه‌های 60 و 70 شمسی با پیراهن این تیم توپ می‌زد، امروز سه شنبه بیستم آذرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات ورزش های همگانی شهرستان اهواز از ساعت 15 الی 17 در مسجد ارشاد واقع در فلکه ساعت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاپور منصوری عصر چهارشنبه گذشته حین انجام بازی فوتبال در تورنمنت پیشکسوتان فوتبال اهواز و در وقت استراحت بین دو نیمه دچار حمله قلبی شد و در مسیر انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

 

 

شاپور منصوری، متولد شهرستان مسجدسلیمان بود که بعد از درخشش در باشگاه استقلال مسجدسلیمان و تیم منتخب مسجدسلیمان به ترکیب تیم منتخب خوزستان در لیگ سراسری قدس راه یافت. شادروان منصوری سپس به عضویت باشگاه استقلال اهواز در آمد و سال‌ها در سمت راست خط دفاعی آبی‌پوشان توپ می‌زد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیمهای خوزستانی در رده های آخر جدول لیگ ایران قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر ایران یک نمای عجیب ثبت شده دارد. فولاد با 22 امتیاز در رده 14، استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده 15 و صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته اند.

خوزستان در ادوار مختلف تیمهایی مثل جنوب اهواز، استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، نیروی اهواز، تاج آبادان و... را در لیگ ایران داشته اما هیچ وقت این شرایط برای خوزستانی ها در لیگ ایران دیده نشده است. تا به حال سابقه نداشته 2 تیم یا 3 تیم خوزستانی در لیگ باشند و در انتهای جدول مسابقات لیگ کشورمان قرار گرفته باشند. 

استقلال خوزستان یک بار و فولاد خوزستان 2 بار در مسابقات لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی رسیده اند. فولاد خوزستان یکی از پرامکانات ترین تیمهای لیگ برتر ماست و قرار گرفتن این تیم در این رتبه از جدول، تلخ و باورنکردنی است.

امیدواریم خوزستانی ها که در ادوار مختلف مردانی مثل پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محمد صادقی، حسین گازرانی، علیرضا عزیزی، صمد مرفاوی، کریم باوی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، حسین کعبی، مهدی هاشمی نسب و... را به فوتبال ملی تحویل داده اند، وضعیتی بهتر و شرایطی مناسب تر در لیگ پیدا کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود