Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما فرمانده انتظامی رودبارجنوب در باره جزئیات این خبر گفت: پس از شهادت شهید مدافع وطن "سجاد جرجندی" در ماه گذشته در  این شهرستان ، موضوع  ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.و گرچه بلافاصله بعد از شهادت این شهید بزرگوار، قاتل شناسایی شد اما بعلت تغیر متوالی محل اختفا، دستگیری قاتل  طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فیروزبخت افزود با کار اطلاعاتی پیچیده و استفاده از منابع محلی، قاتل بهمراه همدستانش درست زمانی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت با همکاری نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس رودبارجنوب در حوالی شهرستان ایرانشهر بهمراه سه نفر از همدستانش دستگیر و یک  خودروی آنان نیز  توقیف شد.
فرمانده انتظامی رودبارجنوبتاکید کرد: اشرار و معاندان بدانند که پلیس با تمام توان و اشراف اطلاعاتی اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

شایان ذکر است "شهید مدافع وطن سجاد جرجندی "  ۲۶ آبان ماه امسال  در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبار به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاتل شهید جرجندی رودبار جنوب مدافع وطن دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله

همشهری آنلاین - حوادث: عصر روز پنجشنبه به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید تهران خبر رسید که پسر نوجوانی در یک درگیری خیابانی به قتل رسیده است. ماموران همزمان با حضور در محل وقوع جنایت و حفظ صحن ماجرا را به قاضی سالار صنعتر، بازپرس کشیک دادسرای جنایی گزارش دادند و تحقیقات جنایی آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که مقتول ۱۷ ساله با یکی از دوستانش از خیابان عبور می‌کردند که با مرد جوانی درگیر شدند و در جریان درگیری چاقو به گردن پسر نوجوان اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

در همین حال در جریان تحقیقات دو روایت متفاوت از طرف شاهدان مطرح شد. برخی از آنها ادعا کردند که در جریان درگیری دوست مقتول قصد داشت با چاقو به ضارب ضربه بزند اما به اشتباه و ناخواسته چاقوی او با گردن دوستش اصابت کرده است. برخی دیگر نیز مدعی بودند که ضارب عامل قتل است.

در این شرایط دوست مقتول تحت بازجویی قرار گفت و گفت:‌ دوستم با ضارب از قبل اختلاف داشت. آنها وقتی یکدیگر را در خیابان دیدند با هم درگیر شدند و من هم از دوستم حمایت کردم اما او با چاقو دوستم را زد و فرار کرد. بعد از آن او را به بیمارستان بردیم اما او جانش را از دست داد.

بر اساس این گزارش تحقیقات برای دستگیری متهم فراری و روشن شدن واقعیت در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 845604 برچسب‌ها تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جنایت دختر ۱۱ساله در مزون خانگی
  • پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله
  • دستگیری قاتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران