Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در بحبوحه اعتراضات ضددولتی در فرانسه، دو عضوِ جنبشی که این روزها به "جنبش جلیقه‌زردها" معروف شده، در وسط یک چهارراه با یکدیگر ازدواج کردند.

از چهار هفته پیش تاکنون که شهرهای مختلف فرانسه و بویژه پاریس، صحنه اعتراضات مردمی گسترده‌ای علیه سیاست‌های اقتصادی دولت این کشور بوده، ازدواج این دو جلیقه‌زرد نخستین خبر متفاوتی است که از این اعتراضات مخابره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، این زوج که از قبل از شروع اعتراضات قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند، روز شنبه در چهارمین شنبه‌ی اعتراضات پاریس مراسم خود را درست وسط یک چهارراه برگزار کردند.

این دو جلیقه‌زرد در حالیکه حدود 50 معترض دیگر به عنوان مهمان و 4 معترض هم به عنوان شاهد اطراف آنها جمع شده بودند، با حضور یک کشیش به ازدواج یکدیگر درآمده و پس از برگزاری یک مراسم کوتاه، سوار بر موتورسیکلت راهی ماه عسل شدند.

در روزی که این زوج فرانسوی با یکدیگر ازدواج کردند، پلیس فرانسه بیش از 1000 معترض را بازداشت کرد. صدها نفر نیز در اعتراضات آن روز زخمی شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی

گزارش‌ها حاکی از آن است که نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شهروندان خود را از سفر به کشور‌هایی با اکثریت مسلمان (ترکیه، مراکش، مصر و اردن) منع کرده‌اند.

به گزارش هاآرتص، این نهاد‌ها همچنین از صهیونیست‌هایی که قصد دارند برای بازدید از مسابقات آواز «یورو ویژن» به سوئد رفته یا برای مشاهده بازی‌های المپیک به فرانسه بروند، درخواست کرده که در کشور مقصد از نشان دادن «ویژگی‌های اسرائیلی» به دیگران خودداری کنند. 

هراس صهیونیست‌ها از نشان دادن هویت خود در حالی صورت می‌گیرد که طبق نظرسنجی‌های منتشر شده، از هفتم اکتبر تا کنون محبوبیت این افراد در اذهان عمومی کاهش یافته است. 

پیش از این، حدود ۳۰ نفر از نمایندگان پارلمان فرانسه با ارسال نامه‌ای از رئیس کمیته برگزاری المپیک خواسته بودند به دلیل جنایات ارتش اشغالگر در غزه، رژیم صهیونیستی را تحریم کرده و ورزشکاران صهیونیست را مجبور کند با پرچم بی‌طرف در رقابت‌ها حاضر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی
  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • نشانه‌های طلایی ازدواج هوشیارانه
  • تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روس
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • درگیری کشاورزان معترض با پلیس بلژیک/ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی