Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@15:57:34 GMT

بررسی راهکارهای کاهش تصادف در قم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۹۷۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، در اين جلسه که عصر امروز به رياست سرپرست استانداري قم برگزار شد اساتيد دانشگاه و مسئولان مرتبط گزارشي از وضعيت تصادفات در جهان، ايران و استان قم بيان و راهکارهاي پيشنهادي را ارائه کردند .
 دکتر خانکه استاد ايراني دانشگاه لايپزيک آلمان در اين جلسه گفت: الزام به اجراي قوانيني مانند بستن کمربند ايمني، استفاده از صندلي کودک و کلاه ايمني، بهبود استانداردهاي خودروسازي، ارتقا خدمات و دسترسي به خدمات سلامت، توسعه و اعمال استانداردهاي ساخت جاده و پياده‌رو و وجود يک سازمان راهبر از مهمترين راهکارهاي جهاني است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دکتر ايراني‌خواه رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي، رئيس اورژانس 115، جلالي رئيس شوراي شهر، سرپرست پليس راه و راهور همچنين کارشناسان حاضر نيز در اين جلسه بر ضرورت تعيين مهمترين علل تصادفات در قم و اولويت بندي در جهت کاهش آنها، توسعه اورژانس پيش بيمارستاني و تجهيز آن، اصلاح هندسي معابر و جاده‌ها، اصلاح نقاط حادثه خيز و استفاده از حمل ونقل ريلي در استان تاکيد کردند .
سرپرست استانداري قم نيز در اين جلسه با اشاره به کشته شدن سالانه 300 نفر در تصادفات استان قم، بر ضرورت آموزش‌هاي ايمني به مردم و رانندگان و هدايت پژوهش‌هاي دانشگاهي براي انجام کارهاي علمي در جهت کاهش تصادفات تاکيد کرد .
هاشمي تصريح کرد: در مرحله اول بايد با اقداماتي از افزايش مرگ ومير در تصادفات جلوگيري شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم تصادف موتور سیکلت ماشین کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد