Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل امروز با بیان این مطلب گفت: پوشش آموزشی این دانش آموزان در ایران بیش از 80 درصد است.

علیرضا کریمی امروز در گردهمایی مسئولان امور تحصیلی دانش آموزان اتباع خارجی در مشهد افزود: آموزش پناهندگان و اتباع خارجی باید با اولویت آموزش بین فرهنگی برای این قشر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمانی که افراد با فرهنگ های مختلف در یک جامعه هستند ضرورت آموزش بین فرهنگی بیشتر می شود.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل افزود: نقش این آموزش در حفظ انسجام اجتماعی و همزیستی مسالمت آمیز نیز بسیار موثر است.

کریمی گفت: آموزش بین فرهنگی چشم اندازهایی در زمینه صلح، حقوق بشر و محیط زیست به همراه دارد.

او افزود: خراسان رضوی از دهه های گذشته یکی از استان های بزرگ و اساسی در زمینه تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی بوده و در این زمینه تجربیات گران بهایی دارد.

کریمی گفت: این استان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: کمک های بین المللی به این دانش آموزان بسیار محدود است و باید توجه مجامع بین المللی را به این موضوع بیشتر جلب کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی خبرگزاری صدا و سیما خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه

شریفی گفت: در طرح آموزش ایمنی و ترافیک  حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتورسواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش ایمنی و ترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی برای ۱۰۰ نفر از موتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت