Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دقایقی پیش، از پایان عملیات آواربرداری در حادثه آوار 3 مغازه در بازار تهران بعد از 4 ساعت عملیات خبر داد.

سید جلال ملکی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 و 3 دقیقه امروز حادثه آوار در بازار سبزه میدان پشت رستوران مسلم به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این حادثه 3 مغازه قدیمی دچار ریزش شد و شاهدان اعلام کردند که در زیرآوار افرادی گرفتار هستند.
ملکی ادامه داد: آتش نشانان با دقت کامل وارد عملیات آواربرداری شدند و پس از گذشت حدود 4 ساعت از این عملیات فردی را در زیرآوار پیدا نکردند.
وی قدیمی بودن این بنا را از عوامل اصلی این حادثه اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در مناطق جنوبی تهران به ویژه محدوده بازار تهران بناهایی با تیرچوبی وجود دارد که هر لحظه احتمال فرو ریختن آن وجود دارد از مالکان بناهای قدیمی خواست نسبت به تخریب و بازسازی این بناهای فرسوده اقدام کنند.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام این حادثه 2 تیم درمانی اورژانس به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
محمد کرم درآبادی افزود: با توجه به عملیات چندین ساعته آواربرداری و احتمال زیرآوار ماندن افراد در این حادثه، تکنسین های اورژانس تا پایان عملیات در محل حاضر بودند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه کسی زیرآوار نبود و نیازی به ورود تکنسین های اورژانس احساس نشد.
تهرام/7243// 6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پايان عمليات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران