Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@15:33:15 GMT

محاصره وزارت مالی تشکیلات خودگردان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۰۶۱

محاصره وزارت مالی تشکیلات خودگردان

خبرگزاری فارس: نظامیان صهیونیست سه‌شنبه شب با یورش به منطقه «المصایف» واقع در مرکز شهر رام‌الله، مقر وزارت مالی تشکیلات خودگردان فلسطین را محاصره کردند.

فعالان توئیتری می‌گویند که نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به منطقه المصایف دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

منابع امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین عنوان کردند که نظامیان صهیونیست با هدف پیدا کردن مجریان عملیات استشهادی در شهرک «عوفرا» به المسایف یورش برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از منابع خبری فلسطین نیز گزارش دادند که تعداد از نظامیان رژیم اشغالگر نیز در حال حاضر مقابل مقر خبرگزاری فلسطینی «وفا» در شهر رام الله مستقر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با بیش از ۴۰ خودروی نظامی به این منطقه که در مرکز شهر رام‌الله قرار دارد، حمله کردند.

شهرک نشینان یکشنبه شب گذشته در حال رقص و پایکوبی در شهرک «عوفرا» در شمال رام الله بودند که در عملیات استشهادی یک فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته بودند که در پی آن، ۹ نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برای نخستین بار اتحادیه اروپا شش متهم، چهار شهرک نشین صهیونیست و ۲ نهاد مربوط به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

این افراد و نهادها به دلیل نقض حقوق شهروندان فلسطینی در کرانه باختری تحریم شده اند.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، حمله‌های خشونت بار شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی به صورت محسوسی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا تصمیم گرفته نهاد موسوم «شباب التلال» که یک نهاد تندرو بوده و حمله‌هایی را علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی انجام داده تحریم کند.

شهرک نشینان صهیونیست بارها با حمله به خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها با سلاح‌های گرم و سرد باعث شهادت و زخمی شدن آنها شده اند.

کد خبر 6082700

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه