Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@10:19:49 GMT

تهدید شدیداللحن نتانیاهو علیه حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۱۰۰

ساعت 24- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد؛ اگر حزب‌الله به اسرائیل حمله کند این رژیم ضربه‌ای "غیر قابل تصور" را به حزب‌الله لبنان وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه پخش اسرائیلی "کان" امروز سه‌شنبه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو تهدید کرده است که در صورت حمله حزب‌الله به اسرائیل یا مانع‌تراشی در عملیات شناسایی تونل‌ها در مرز با لبنان، ضربه‌ای را به حزب‌الله وارد می‌کند که امکان تصور آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه عبری زبان کان در پایگاه اینترنتی خود نوشت که نتانیاهو تهدید شدیداللحنی را علیه حزب‌الله لبنان در صورت حمله به اسرائیل مطرح کرده و گفته است: "اگر حزب‌الله اشتباه فاحشی را مرتکب شود و تصمیم بگیرد که به ما آزار برساند در معرض بمبارانی قرار خواهد گرفت که هیچ‌کس تصور آن را نمی‌کند".

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، نتانیاهو این هشدارها را طی بازدید از جبهه شمالی اراضی اشغالی مطرح کرد. وی برای بازدید از عملیات نیروهای نظامی اسرائیل در مرز با لبنان به این منطقه رفته بود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، دست‌کم ۶ لبنانی شهید و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.

در خبری مرتبط، خبرنگار المیادین نیز چهارشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی به حومه شهر «طیر حرفا» و رستورانی در شهر ناقوره در جنوب لبنان، دست کم ۴ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت.

حمله رژیم صهیونیستی به روستای «ناقوره» در جنوب لبنان دست کم چهار شهید بر جای گذاشت.

رئیس شورای شهرداری محلی به رسانه‌های لبنانی گفت که حمله جداگانه اسرائیل به خانه‌ای در روستای «طیر حرفا» شهادت حداقل یک نفر را به دنبال داشت.

وی گفت که در حال حاضر جست‌وجو برای یافتن بازماندگان که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند، در حال انجام است.

خبرگزاری رویترز به نقل از «منابع امنیتی» ناشناس گزارش داد که در فاصله این دو حمله حداقل پنج نفر از جمله نیروهای مقاومت حزب‌الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این حملات در تلافی حمله موشکی حزب‌الله به شهر «کریات شمونه» در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، قهوه خانه‌ای که هدف حملات اسرائیل در الناقوره قرار گرفت نزدیک یکی از مراکز یونیفل است. حمله رژیم صهیونیستی به طیرحرفا یک خودروی مرکز درمانی اسلامی را هدف قرار داده است.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «حولا» در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسید و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنبش لبنانی «امل» کشته شدن یکی از مسئولان سازمانی این گروه و یک امدادگر اورژانس در حمله هوایی اسرائیل بر «الناقوره» در جنوب لبنان را تأیید کرد.

کد خبر 6063911

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر از حمله پهپادی اسرائیل به خودرویی در لبنان + فیلم
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • خسارت شدید به کریات شمونه بعد از حمله موشکی حزب‌الله
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • حمله حزب‌الله به شهرک صهیونیستی/آتش در «کریات شمونه» شعله کشید
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی