Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشریه انگلیسی آماری جالب از دو فوق‌ستاره فوتبال جهان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با وجود جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید که ۹ سال در فوتبال باشگاهی اسپانیا رقابت نزدیک و جالبی با لیونل مسی در ثبت رکورد‌های جدید داشت، همچنان مقایسه این دو فوق‌ستاره جهان فوتبال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه انگلیسی «سان» آمار جالبی از عملکرد رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس و مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ منتشر کرده که در زیر می‌خوانید:

تعداد بازی

رونالدو: ۱۹ / مسی: ۱۷

تعداد شوت

رونالدو: ۱۲۵/ مسی: ۸۵

تعداد گل

رونالدو: ۱۱ / مسی: ۱۷

درصد تبدیل شوت‌ها به گل

رونالدو: ۹ درصد/ مسی: ۲۰ درصد

تعداد پاس گل

رونالدو: ۷/ مسی: ۱۰

درصد پیروزی

رونالدو: ۸۹ درصد/ مسی: ۸۲ درصد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات برداشت شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای پایتخت گفت: شهروندان تهرانی از ابتدای سال جدید تا امروز (۲۷ فروردین‌ماه) پنج روز پاک و ۲۲ روز قابل قبول تجربه کردند.

به گزارش ایسنا سید محمدمهدی میرزایی قمی گفت:در مدت مشابه فروردین سال گذشته، یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت به ثبت رسید اما در سال جاری تا امروز (۲۷ فروردین‌ماه) حتی یک روز هوای ناسالم در تهران ثبت نشده است.

وی افزود: در بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۲، شهروندان تهران شش روز پاک، ۲۰ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده بودند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میرزایی قمی با تأکید بر اینکه تهرانی‌ها در روز ۲ فروردین با شاخص ۴۰ برای آلاینده دی‌اکسید نیتروژن (NO۲) بهترین کیفیت هوا را تنفس کردند، خاطرنشان کرد: به علت استقرار و تداوم شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر، کاهش بروز گرد و خاک همچنین بارش باران در برخی روزها، زمینه لازم برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شده است و خوشبختانه از ابتدای امسال، شرایط فراتر از حد مجاز را در هیچ یک از روزهای سال شاهد نبودیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم
  • آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • آماری از این خودروی نوستالژیک/ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان
  • کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی