Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز تیم پرسپولیس مصدوم شد و حضورش در مقابل پارس‌جنوبی جم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

 

نکته جالب در مورد بیرانوند این است که او در هفته‌های اخیر همواره پیش از بازی‌های پرسپولیس درگیر یک مسئله می‌شود. پس از قرار نگرفتن در لیست برترین‌های آسیا بیرانوند دچار حواشی متعددی شده و این اتفاق باعث شده او تمرکز خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان دیدار با ماشین سازی بیرانوند در یک صحنه بر سر احمد نوراللهی فریاد کشید که این اتفاق با واکنش هافبک پرسپولیس روبرو شد و نوراللهی با بیرانوند به مشاجره لفظی پرداخت. این مشاجره در نهایت با میانجیگری بازیکنان به پایان رسید و این دو بعد از مسابقه با انتشار عکسی از عدم اختلاف میان خود خبر دادند.

 

پیش از بازی با ذوب‌آهن نیز ، در یکی از بخش‌های بازی درون تیمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با توقف بازی به علیرضا بیرانوند بابت خروج‌هایش تذکر داد که سنگربان سرخپوشان با فریاد به مترجم برانکو گفت: در آن صحنه مقصر شجاع خلیل‌زاده بود، نه من!همین موضوع باعث شد تا برانکو بر سر بیرانوند فریاد بکشد که این موضوع موجب ناراحتی او شد و دقایقی تمرین تیم را ترک کرد.

 

اکنون و قبل از بازی با پارس جنوبی جم بیرانوند دچار آسیب دیدگی شده و تکلیف حضور او در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر مشخص نیست.

 

این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که بیرانوند عنوان شماره یک تیم ملی ایران را در خطر از دست دادن می‌بیند و رقبای سرسختی همچون امیرعابدزاده و سید حسین حسینی را روبروی خود می‌بیند که منتظر یک لغزش کوچک از بیرانوند هستند تا جای او را در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بگیرند.

 

باید منتظر باشیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار گلر باتجربه تیم پرسپولیس خواهد بود و آیا بیرانوند می‌تواند دوباره با آرامش و فراغ بال به انجام تمرین و بازی بپردازد یا خیر.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی