Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:35:14 GMT

۱۷ هزار معلم کرمانی تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۳۰۳

۱۷ هزار معلم کرمانی تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان‌های کرمان ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان وجود دارد گفت: حدود ۱۷ هزار معلم تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام عباس توان امشب در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان کرمان حدود سه هزار دانشجو معلم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر این دانشجویان در مقطع کارشناسی در دو پردیس خواهران و برادران مشغول تحصیل هستند گفت: سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی رشته ادبیات پذیرفته‌ایم.

حل مشکل حقوق معلمان خارج از کشور/ارسال حواله ارزی به چهار کشوردو شرط برای استخدام معلمان حق‌التدریسسرانجام معیشت و کیفیت در رتبه‌بندی معلمان

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد عنوان کرد: این دانشگاه آمادگی دارد که سال آینده در رشته علوم تربیتی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بپذیرد.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان گفت: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه با اهمیت می‌دانند و این دانشگاه دغدغه ایشان است.

توان با بیان اینکه حدود 17 هزار معلم تا سال 1400 بازنشسته می‌شوند افزود: با توجه به این مسئله نیاز استان کرمان به دانشجوی معلم بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه در کرمان اهداف میان مدت و بلندمدتی برای دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی کردیم بیان کرد: در شهرستان‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان داریم.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال