Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@01:45:49 GMT

واکنش تند کرباسچی به اظهارات آشنا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۳۳۲

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور واکنش نشان داد. به گزارش جنوب نیوز، آشنا اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود: «برای این که آقای کرباسچی از آقای روحانی خیلی تعریف بکند کافی است که آقای روحانی یک انتصاب را به توصیه ایشان انجام دهد. اگر آن انتصاب را انجام دهد کاملا بیدار است و اگر آن انتصاب را انجام ندهد در خواب غفلت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» در واکنش به این اظهارات آشنا گفت: حسام الدین آشنا دروغ می‌گوید، از ایشان بپرسید اصلا طی ۵ سال گذشته من با روحانی دیدار یا صحبتی داشته ام که بخواهم درباره انتصابات اظهار نظر کنم؟

وی افزود: آشنا سعی دارد با دروغ از دولت و روحانی دفاع کند، چراکه من در سال‌های گذشته به جز چندین جلسه خصوصی که محدود هم بوده اند، دیداری با روحانی نداشته ام و صحبتی هم با او مطرح نکرده ام.

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: مشاور فرهنگی رئیس جمهور حقوق می‌گیرد که این حرف‌ها را بزند، او در واکنش به نقد‌های من به دولت و در دفاع از روحانی می‌خواهد با دروغ کار‌های خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده ام؟ دروغ که عوارض ندارد.

وی با اشاره به حلقه نزدیک به دولت و عملکرد آن‌ها گفت: آشنا به عنوان شخصی نزدیک به روحانی هیچ عملکرد مثبتی تا کنون نداشته است، این را از وضع فعلی تبلیغات دولت می‌توان دریافت. ما عملکردی از ایشان ندیدیم که آن را خوب یا بد دانیم.

او افزود: به جز واعظی که وزیر بوده و دارای رزومه است و با بقیه افراد نزدیک به روحانی متفاوت است، می‌توان گفت: بقیه این افراد، نیرو‌هایی هستند که در حلقه‌های امنیتی حضور داشته‌اند؛ من بسیاری از اعضای دولت را نمی‌شناسم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

مشروح گزارش در این خصوص را (اینجا) بخوانید

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898833

دیگر خبرها

  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی