Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-20@03:37:40 GMT

نقره داغ حریفان آسیایی اسقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۵۷۴

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان بازیکنان خارجی باشگاه‌های الاهلی و الهلال این کشور را به دلیل تخلفات انضباطی محروم کرد.به گزارش بلاغ 

آندره کاریلو، هافبک هجومی اهل کشور پرو گران‌ترین بازیکن خارجی این فصل الهلال است. او به تازگی به دلیل رفتار غیرورزشی در بازی مقابل النصر و وارد کردن ضربه به صورت بازیکن حریف علاوه، بر محرومیت یک جلسه‌ای به دلیل دریافت کارت قرمز، دو جلسه دیگر هم از همراهی تیمش محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس کاریلو در سه بازی آتی الهلال حضور نخواهد داشت.

همچنین پائولو دیاز، مدافع باشگاه الاهلی عربستان نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با الرائد و حرکت ناجوانمردانه در گرفتن موقعیت گلزنی از بازیکن حریف علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای با دریافت کارت قرمز، با یک جلسه محرومیت انضباطی هم مواجه شده است.

گفتنی است در لیگ برتر فوتبال عربستان الهلال، حریف استقلال ایران با 29 امتیاز صدرنشین است، النصر با 26 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و الاهلی، حریف پرسپولیس ایران با 24 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که یک پاس بلند عمقی می‌توانست لوئیز دیاز را در موقعیتی عالی قرار دهد و با دروازه‌بان تک به تک شود، اما ایساک هین، مدافع وسط آتالانتا با دستش مانع عبور توپ و رسیدنش به دیاز شد تا موقعیت از دست برود.

به‌نظر می‌رسید که هند هین عمدی است اما داور او را با یک کارت زرد جریمه کرد. این در حالیست که هواداران لیورپول در فضای مجازی معتقدند داور باید او را اخراج می‌کرد زیرا مانع خلق یک فرصت بزرگ گلزنی شده است.

هواداری نوشته:«تصمیم عجیب داور. او با هند مانع تک به تک شدن دیاز شد و تنها یک کارت زرد گرفت.»

هوادار دیگری گفت:«آیا این جلوگیری از یک موقعیت بزرگ گلزنی نیست؟ ممکن است یک کارت قرمز سخت‌گیرانه باشد، اما در هر حال باید یک قرمز باشد، نه؟»

کاربری گفته:«حدس می‌زنم در اروپا هر چیزی قابل قبول است. آخرین دفاع توپ را با دست دفع کرد اما هنوز در زمین است.»

هواداری نوشت:«این داور برای لیگ برتر عالی است.»

کاربر دیگری در این مورد نوشته است:«تنها چیز خوب درباره اخراج نکردن بخاطر این هند این است که از دست رفتن یک فرصت بزرگ دیگر را نمی‌بینیم.»

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم