Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا، هیات نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کردند.

در این بازدید امیر «میر سمیعی» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن معرفی فعالیت‌های عمده آموزشی این مجموعه، به تشریح دستاوردهای علمی و پیشرفت های فناورانه این دانشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، سرتیپ عمران قدیر سرپرست هیات نظامی پاکستانی به همراه هیات بازدیدکننده از نزدیک روند اجرای فعالیتهای آموزشی دانشجویان در دانشکده های برق، خلبانی، پهپاد، هوافضا، لابراتوار زبان، مرکز شبیه سازها (پروژه مراقبت پرواز) را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند و مسئولان پیرامون عملکرد هر یک از این سیستم های پیشرفته بومی توضیحاتی ارائه کردند.

در پایان این دیدار هدایایی به رسم دوستی از طرف فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری به فرمانده پاکستانی اهداء شد.

گفتنی است، در این مراسم هیات نظامی با حضور در یادمان شهدا با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و بعد از آن رژه و حرکات نمادین و ورزش باستانی در حضور فرماندهان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش پاکستان در میدان صبحگاه برگزار شد.

کد خبر 4482780 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران پاکستان دانشگاه شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب عملیات ایران در سرزمین‌های اشغالی در مطبوعات پاکستان

عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم اشغالگر صهیونیستی و عملیات موشکی و پهپادی در سرزمین‌های اشغالی با بازتاب گسترده در مطبوعات پاکستان همراه شد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری جیو پاکستان با قطع برنامه‌های خود گزارش داد که پس از حمله اسرائیل به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق اکنون ایران با شلیک بیش از یکصد پهپاد و موشک اهداف معین نظامی در اسرائیل را منهدم ساخت.

در این گزارش آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به طور مستقیم علیه اسرائیل دست به عملیات نظامی زد هرچند آمریکا و اردن به یاری اسرائیل شتافتند و اقدام به رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی کردند.

سایت خبری جیو نیوز نیز، نوشت: همزمان با عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل، مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمده و موفقیت این عملیات را جشن گرفتند.

وب سایت روزنامه انگلیسی زبان داون پاکستان هم در این باره، نوشت: سپاه پاسداران ایران عملیات پهپادی و موشکی علیه اسرائیل در تلافی حمله دمشق که منجر به کشته شدن هفت نظامی از جمله دو تن از مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، انجام داد. ایران اعلام کرد که موشک‌های بالستیک پس از عملیات پهپادها شلیک شده است.

داون افزود: ایران بارها اسرائیل را به تلافی حمله هوایی مرگبار اول آوریل (۱۳ فروردین) به ساختمان کنسولی خود در دمشق تهدید کرده بود و در مقابل واشنگتن نیز بارها در روزهای اخیر هشدار داده بود که عملیات تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران قریب الوقوع است.

شبکه اکسپرس نیوز پاکستان هم با قطع برنامه‌های خود در بامداد امروز (یکشنبه)، گزارش داد: ایران به اسرائیل با ده‌ها فروند موشک و پهپاد حمله کرد و ارتش اسرائیل نیز هدف قرار گرفتن اماکن نظامی و امنیتی خود از سوی ایران را تائید کرده است.

اکسپرس افزود: جمهوری اسلامی ایران همزمان به برخی از کشورهای منطقه نیز هشدار داد که در صورت مشارکت با اسرائیل و آمریکا برای هرگونه رویارویی با ایران، پاسخ متناسب دریافت خواهند کرد.

سایت روزنامه انگلیسی زبان دی نیوز نیز نوشت: ایران دست به یک عملیات بی سابقه علیه اسرائیل زد و طی آن بیش از یکصد فروند موشک و پهپاد از خاک ایران علیه اهدافی در اسرائیل شلیک شد.

دی نیوز نوشت: پس از شلیک موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل، تهران بار دیگر به واشنگتن هشدار داد که وارد ماجرا نشود.

شبکه خبری دنیا نیوز پاکستان هم در خبرهای فوری خود اعلام کرد که ایران با شلیک موشک و پهپاد انتقام خون نظامیان خود را از اسرائیل را گرفت. ده‌ها پهپاد و موشک ایرانی علیرغم آمادگی اسرائیل و یاری آمریکا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، فرود آمد.

همزمان با عملیات قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی شبکه‌های اجتماعی در پاکستان از جمله ایکس (توئیتر سابق)، با انتشار فیلم‌های مرتبط با عملیات پهپادی و موشکی ایران و اصابت آن در عمق سرزمین‌های اشغالی، خبرهای فوری آن را بازنشر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • واکنش پاکستان به تحولات نظامی در خاورمیانه
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • بازتاب عملیات ایران در سرزمین‌های اشغالی در مطبوعات پاکستان
  • طالبان: خبر واگذاری پایگاه به آمریکا ساختگی است + عکس
  • شهادت یک فرمانده به روایت شهید همت
  • هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!