Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس تصمیم دارد به جورجو کیه لینی استراحت بدهد زیرا در چمن مصنوعی استادیوم برن، احتمال مصدومیت نسبت به چمن طبیعی بیشتر است.

طرفداری- در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان، یوونتوس در برن مهمان یانگ بویز سوئیس خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت:

فردا دنیله روگانی در کنار بونوچی در خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه لینی فردا بازی نخواهد کرد زیرا چمن مسابقه مصنوعی است و من اصلا نمی خواهم ریسکی انجام دهم. الکس ساندرو در دسترس است اما بازی کردن برای او سخت خواهد بود. در خط هافبک بنتانکور و در خط حمله، کریستیانو رونالدو به میدان خواهند رفت. برای سایر بازیکنان هنوز تصمیمی نگرفته ام. اگر بازی برابر یانگ بویز سرنوشت ساز نبود، کریستیانو رونالدو نیز همانند سایرین استراحت می کرد. ماتویدی قطعا فردا بازی نخواهد کرد. امره جان نیاز دارد تا دقایقی به میدان برود و فردا به او دقایقی بازی خواهم داد. داگلاس کاستا و برناردسکی هر دو شرایط خوبی دارند و در بازی فردا می توانند تاثیر گذار باشند اما روز شنبه نیز یک مسابقه مهم داریم که باید به آن هم فکر کنیم. 

وی افزود: 

باید بازی فردا را جدی بگیریم و این کار را خواهیم کرد زیرا ما تیم با مسئولیتی هستیم. قبل از این که در یک بازی حضور یافت، نمی توان گفت این یک بازی آسان خواهد بود یا سخت. اول شدن در گروه مهم است زیرا یوونتوس حالا در زمره برترین تیم های اروپایی است و با وضعیت کنونی جدول گروه ها، اگر اول شویم ممکن است قرعه مهربانانه تری در یک هشتم نهایی نصیب ما شود. اکنون لیگ قهرمانان نسبت به قبل سخت تر و رقابتی تر است. امسال تیم های زیادی امکان رسیدن به مراحل نهایی مسابقات را دارند. تنها دور مسابقات که قرعه ها می توانند کمی ساده تر باشند، دور یک هشتم نهایی است و اگر اول شویم، می توانیم قرعه ساده تری داشته باشیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبر 6096611

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا