Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:21:37 GMT

دفع یورش تروریست‌ها به دست ارتش سوریه در حومه حماه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۶۷۶

دفع یورش تروریست‌ها به دست ارتش سوریه در حومه حماه

خبرگزاری مهر: به نقل از سانا، ارتش سوریه تلاش یک گروه تروریستی برای نفوذ به سمت یک موضع نظامی در حومه شمالی غربی حماه را ناکام گذاشت و ضربات سهمگین به تروریست‌ها وارد کرد.

منابع سوری اعلام کردند: یک گروه تروریستی که در حال تلاش برای نفوذ از محور تل الصخر در ریف شمالی حماه به یکی از مواضع نظامی بود، از سوی ارتش سوریه هدف قرار گرفت و تروریست‌ها متحمل خسارت سنگین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتش سوریه در حومه شمالی حماه با تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به سوی مناطق امن و نظامی ارتش در اطراف منطقه عاری از سلاح در ادلب، با تسلیحات مناسب مقابله کردند، و تلفات زیادی در افراد و مهمات در صفوف آن‌ها را وارد کردند.

نیرو‌های ارتش سوریه در غرب روستای طیبه الامام موفق شدند که تلفات سنگیی به تروریست‌هایی که قصد نفوذ از طریق اراضی کشاورزی در جنوب شهر مورک را داشتند، وارد کنند.

همچنین نیرو‌های ارتش سوریه در روستای المغیر در ریف شمالی محرده، موفق شدند که تلفات سنگین به تروریست‌های احرار الشام وارد کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دفع یورش تروریست ها سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرآنلاین «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898927

دیگر خبرها

  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد