Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت تورسدورس اعلام کرده است با توجه به مذاکراتی که در روز‌های اخیر بین کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مسئولان فدراسیون کلمبیا برای انتخاب این مربی پرتغالی به عنوان جانشین "خوزه نستور پکرمن" (سرمربی آرژانتینی و سابق تیم ملی کلمبیا) انجام شده خیال هواداران باشگاه "پالمیراس" نسبت به جدایی "لوئیس فیلیپه اسکولاری" از این تیم راحت شده است و آن‌ها همچنان امیدوار هستند که فیل بزرگ «لقب اسکولاری» به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام سرمربی تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ که جام قهرمانی آن رقابت‌ها را فتح کرد همراه کارلوس کی روش به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی کلمبیا مطرح شده بود، اما پس از مذاکرات مثبتی که بین رئیس فدراسیون این کشور با کی روش در جریان دیدار فینال جام لیبرتادورس بین بوکاجونیورز و ریورپلاته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای انتخاب مربی پرتغالی به عنوان سرمربی چهار سال آتی سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کلمبیا) صورت گرفت، اسکولاری تا حدی از نیمکت کلمبیا دور شد تا هواداران پالمیراس از اینکه او در سال ۲۰۱۹ هم همچنان در این تیم می‌ماند اطمینان یابند.

طبق اعلام این رسانه کی روش که با تیم ملی ایران ۲ دوره متوالی راهی جام جهانی شده و ۴ دوره تجربه حضور در بزرگ‌ترین رقابت جهان فوتبال را دارد پس از جام ملت‌های آسیا به آمریکای جنوبی می‌آید تا فعالیت خود را در تیم ملی کلمبیا آغاز کند.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا ابتدا اسکولاری را به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور در نظر داشتند و حتی حاضر بودند در یک سال ۵ میلیون دلار به این مربی بزرگ دستمزد بدهد، اما طرفین تاکنون به توافق نرسیده اند.

با این حساب اگر مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا پیشنهادی مشابه با اسکولاری به کی روش داده باشند او حدود ۳ میلیون دلار بیشتر از قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران از کلمبایی‌ها دستمزد خواهد گرفت.

از سوی دیگر کارلوس آنتونیو ولس، مجری و گزارشگر صاحب نام کلمبیایی نیز امروز (سه شنبه) در برنامه ی خود که از شبکه آنتنا 2 پخش می شد درباره سرمربی آینده تیم ملی کلمبیا گفت، طبق نظر خسورون ،رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا، گزینه مورد نظر کارلوس کی روش است.

بیشتر بخوانید:

کی روش و سرمربی سابق تیم ملی برزیل، گزینه سرمربیگری الاهلی مصر شدند دیدار مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی روش

انتهای پیام/

کی روش خیال هواداران پالمیراس را از جدایی اسکولاری راحت کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند

به نقل از سایت لیگ برتر انگلیس، اندی کول و جان تری، اسطوره‌های منچستر یونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر به جمع جاودانگان فوتبال انگلیس پیوستند. اندی کول، مهاجم سابق شیاطین سرخ، و جان تری، کاپیتان سابق چلسی، به عنوان بیست و سومین و بیست و چهارمین عضو تالار مشاهیر، به اشلی کول، مدافع چپ افسانه‌ای آرسنال و چلسی ملحق خواهند شد.

این دو پس از ترکیب آرای هواداران سراسر جهان با آرای پنل جوایز لیگ برتر، از میان فهرستی متشکل از ۱۵ بازیکن سابق انتخاب شدند.

سه عضو جدید در یک مراسم جشن در لندن در روز سه شنبه شناسایی خواهند شد.

کول چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است، با ۱۸۷ گل از ۴۱۴ بازی، آماری که تنها شامل یک پنالتی است. او در فصل ۱۹۹۳/۹۴، ۳۴ گل برای نیوکاسل یونایتد به ثمر رساند تا در اولین فصل خود در لیگ برتر کفش طلا را به دست آورد.

او پس از انتقال به منچستر یونایتد در سال ۱۹۹۵ پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، از جمله سه عنوان متوالی بین سال‌های ۱۹۹۸/۹۹ و ۲۰۰۰/۰۱، و همچنین گل‌های مهمی را در کارزار تاریخی قهرمانی یونایتد به ثمر رساند.

کول گفت: من به همه چیز‌هایی که در فوتبال به دست آوردم افتخار می‌کنم، که به لطف خانواده، مربیان و هم تیمی هایم است و ورود به تالار مشاهیر باعث افتخار من است.

او ادامه داد: فوتبال بازی پر فراز و نشیب است، اما من از تک تک دقایق دوران حرفه‌ای ام لذت بردم. پدرم می‌خواست من کریکت بازی کنم، اما من گفتم: نه بابا، فکر می‌کنم در فوتبال خوب هستم. نگاه کردن به گذشته من همیشه غرور زیادی در من ایجاد می‌کند و لبخندی بر لبانم می‌نشاند.

 کول بیان کرد: دلیل اینکه شما فوتبال بازی می‌کنید و در بالاترین سطح رقابت می‌کنید، کسب افتخارات بزرگ است. کسب این همه جام و پنج لیگ برتر برای من خیلی خاص بود. به دست آوردن اولین بازی من دیوانه کننده بود و بعد از آن فقط می‌خواستم بیشتر برنده شوم.

تری موفق‌ترین کاپیتان چلسی در تاریخ باشگاه است که این تیم را به پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند. او رکورد بیشترین کلین شیت در لیگ برتر را به عنوان مدافع با ۲۱۴ گل در اختیار دارد و با ۴۱ گل از ۴۹۲ بازی در لیگ برتر، پر گل‌ترین مدافع تاریخ لیگ است.

در فصل ۲۰۰۴/۰۵، تری آبی‌ها را به اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر برای ۵۰ سال هدایت کرد و این تیم در فصل بعد تاج لیگ برتر را حفظ کرد. عناوین بعدی در ۲۰۰۹/۱۰، ۲۰۱۴/۱۵ و آخرین فصل تری در استمفورد بریج در ۲۰۱۶/۱۷ دنبال شد.

تری گفت: من بسیار سپاسگزارم که به تالار مشاهیر لیگ برتر رای داده ام. من بازیکنی هستم که مطمئناً هر زمان که به زمین آمدم تمام تلاشم را کردم و این که در این راه شناخته شوم واقعاً باعث افتخار من است.

او ادامه داد: خیلی خوب است که به هم تیمی‌های سابقم پیوستم که قبلاً عضویت داشتند و در همان سالی که اشلی کول بازیکنی باورنکردنی و دوست صمیمی بود، به عضویتش درآمدم.

تری خاظرنشان کرد: من خوش شانس بودم که در رختکن با این همه بازیکن برتر مشترک بودم. کاپیتانی باشگاهی مانند چلسی و دستیابی به آنچه به عنوان یک تیم انجام دادیم برای من بسیار خاص است. لیگ برتر بهترین لیگ جهان است که هر بازیکنی امیدوار است در آن بازی کند و من بسیار افتخار می‌کنم که پنج بار آن را برده ام.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست