Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گلستان ، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت : در این نمایشگاه 48 شرکت از استان های گلستان ، مازندران ، تهران ، خراسان رضوی ، فارس ، اصفهان ، البرز ، همدان و استان مرکزی حضور دارند.

مختار مهاجر افزود :  نمایشگاه تا 23 آذر عصر ها از ساعت 4 تا 9 شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گلستان در جاده آق قلا پذیرای علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی گلستان نمایشگاه گلخانه نهاده کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان