Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا، هیات نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کردند.

در این بازدید امیر «میر سمیعی» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن معرفی فعالیت‌های عمده آموزشی این مجموعه، به تشریح دستاوردهای علمی و پیشرفت های فناورانه این دانشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، سرتیپ عمران قدیر سرپرست هیات نظامی پاکستانی به همراه هیات بازدیدکننده از نزدیک روند اجرای فعالیتهای آموزشی دانشجویان در دانشکده های برق، خلبانی، پهپاد، هوافضا، لابراتوار زبان، مرکز شبیه سازها (پروژه مراقبت پرواز) را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند و مسئولان پیرامون عملکرد هر یک از این سیستم های پیشرفته بومی توضیحاتی ارائه کردند.

در پایان این دیدار هدایایی به رسم دوستی از طرف فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری به فرمانده پاکستانی اهداء شد.

گفتنی است، در این مراسم هیات نظامی با حضور در یادمان شهدا با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و بعد از آن رژه و حرکات نمادین و ورزش باستانی در حضور فرماندهان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش پاکستان در میدان صبحگاه برگزار شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دکتر نگین ناصح، از اواخر سال ۱۳۹۷ تا کنون، به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به خدمت و هم اکنون عضو گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه است.

تقدیر در نهاد ریاست جمهوری به عنوان "دانشجوی نمونه کشور" در سال ۱۳۹۸، دریافت "جایزه نوبل ایران" (جایزه ملّی بنیاد البرز) در سال ۱۳۹۹، اخذ جوایزی، چون "شهید شهریاری"، " شهید تهرانی مقدم" و "شهید احمدی روشن" از بنیاد ملی نخبگان، مجری طرح بازدید‌های علمی، صنعتی و فرهنگی آن بنیاد، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به طور پیوسته از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲، انتشار ۵۰ مقاله ISI در مجلات معتبر بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله علمی در مجلات علمی-پژوهشی (ISC) و همایش‌های بین المللی و ملّی، چاپ ۵ عنوان کتاب دانشگاهی (مصوب شورای نشر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)، ثبت ۳ اختراع، داور مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی و مجری یا همکار بیش از ۲۰ طرح تحقیقاتی دانشگاهی و برون دانشگاهی در کارنامه علمی ۵ ساله اخیر وی، دیده می‌شود و هم اکنون نیز نام وی به عنوان اولین بانوی عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جدیدترین فهرست برگزیدگان جایزه دکتر کاظمی آشتیانی بنیاد ملّی نخبگان قرار گرفته است.

 بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تسهیلات ویژه‌ای تحت عنوان جایزه "مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی" را در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی منتخب و شاخص در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • مقام نظامی اسرائیل: حمله ایران بالاتر از سطح انتظار ما بود
  • واکنش پاکستان به تحولات نظامی در خاورمیانه
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد