Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:20:59 GMT

لشکر سایبری بسیج تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۷۴۸

لشکر سایبری بسیج تشکیل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم معین در دیدار با امام جمعه بوشهر با تاکید بر حرکت جهادی در فضای مجازی در راستای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی بیان داشت: فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی با مدل مبنایی آغاز شده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج از طراحی مدل بومی در عرصه فضای مجازی خبرداد و بیان کرد:یک مدل بومی بر اساس امکانات موجود طراحی شده است که با زیرساخت‌های موجود اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معین با بیان اینکه لشکر سایبری بسیج تشکیل شده است افزود: لشکر سایبری بسیج براساس منویات رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور تشکیل شده و با ساختاری مشخص در حوزه شبکه اجتماعی با تولید محتوا، سواد رسانه‌ای، امنیت سایبری و رصد این حوزه فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر توجه به آموزش در عرصه فضای مجازی در لشکر سایبری بیان کرد: لشکر سایبری در ابتداء با آموزش می‌تواند نقش موثری در رویداد‌ها داشته باشید.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج با اشاره به واکنش بیگانگان نسبت به تشکیل ارتش سایبری در ایران گفت: برگزاری رویداد بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج سبب شد که رسانه‌های بیگانه به این موضوع واکنش نشان دهند و از تشکیل لشکر سایبری احساس نگرانی کنند.

معین با تاکید بر نقش مهم علما و روحانیون در این عرصه گفت: نقش علما می‌تواند در فضای مجازی اثر گذار باشد.

انتهای پیام/م

نقش علما در فضای مجازی اثرگذار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان